Bij het verbouwen heb ik inbouwdozem gezet voor audio doeleinden. Deze komen vanuit de woonkamer allen direct uit in de kelder en vandaar trek ik de bekabeling door naar dozen achter de tv. Voor luidsprekers zijn daar elementen voor te vinden, maar voor 3.5mm aansluiting en tulp is dat een ander verhaal.
Deze zijn wel los te krijgen, maar niet in een combinatie.
De tulp en trigger zijn uiteraard voor de sub.
Daarom heb ik bedacht om deze in te bouwen in het element van de luidsprekers zoals te zien op deze foto.
:strip_exif()/f/image/4HpHCtHC4mh7j1QMThEb9SUB.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de achterzijde heb ik deze gesoldeerd.
Voor de trigger heb ik een 1mm kabel gebruikt. Deze werkt ook goed, maar is ook niet veel bijzonder wat daar aan signaal overheen moet.
Voor de tulpaansluiting heb ik 2.5mm kabel gebruikt omdat ik deze had voor de luidsprekers. Niet heel handig omdat deze lomp dik zijn om aan de connector te solderen.
Helaas is het bij de tulpaansluiting zo dat deze constant bromt, maar ik weet helaas niet waar dit aan ligt. Mijn goede hoop is gevestigd op audio Tweakers om mij de juiste richting op te helpen.
Deze zijn wel los te krijgen, maar niet in een combinatie.
De tulp en trigger zijn uiteraard voor de sub.
Daarom heb ik bedacht om deze in te bouwen in het element van de luidsprekers zoals te zien op deze foto.
:strip_exif()/f/image/4HpHCtHC4mh7j1QMThEb9SUB.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de achterzijde heb ik deze gesoldeerd.
Voor de trigger heb ik een 1mm kabel gebruikt. Deze werkt ook goed, maar is ook niet veel bijzonder wat daar aan signaal overheen moet.
Voor de tulpaansluiting heb ik 2.5mm kabel gebruikt omdat ik deze had voor de luidsprekers. Niet heel handig omdat deze lomp dik zijn om aan de connector te solderen.
Helaas is het bij de tulpaansluiting zo dat deze constant bromt, maar ik weet helaas niet waar dit aan ligt. Mijn goede hoop is gevestigd op audio Tweakers om mij de juiste richting op te helpen.
:strip_exif()/f/image/u1PRtFKafE3Wevfzn3xLEiUc.jpg?f=fotoalbum_large)