Mijn vraag
Als ik mijn Hyper-V machine (op Win11 Enterprise) start krijg ik de foutmelding:
Synthetic Ethernet port: Failed to start reserving resources with Error "Access denied"(0x80070005)
Failed to allocate resources while connectiong to a virtual network: "Access denied"(0x80070005) The ethernet switch may not exist
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win11 Enterprise edition
Build 22621.ni_release.220506-1250
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hyper-V gedeinstalleerd (reboot) en geinstalleerd (reboot)
Verwijderen van al mijn netwerk adapters (in computer management)
Vele google searches, om het probleem op te lossen
De instellingen van de Hyper-V staan goed, er is een Default Switch aanwezig (niet zichtbaar als netwerk kaart in netwerkcentrum) en er is een External Virtual Switch aanwezig (op mijn NIC die ik gebruik)
Wat ik ook probeer, blijf bovenstaande foutmelding houden.
Helaas kan ik AV niet uitschakelen, aangezien IT mij het ww niet wil geven
(wat logisch is)
Als ik mijn Hyper-V machine (op Win11 Enterprise) start krijg ik de foutmelding:
Synthetic Ethernet port: Failed to start reserving resources with Error "Access denied"(0x80070005)
Failed to allocate resources while connectiong to a virtual network: "Access denied"(0x80070005) The ethernet switch may not exist
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win11 Enterprise edition
Build 22621.ni_release.220506-1250
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hyper-V gedeinstalleerd (reboot) en geinstalleerd (reboot)
Verwijderen van al mijn netwerk adapters (in computer management)
Vele google searches, om het probleem op te lossen
De instellingen van de Hyper-V staan goed, er is een Default Switch aanwezig (niet zichtbaar als netwerk kaart in netwerkcentrum) en er is een External Virtual Switch aanwezig (op mijn NIC die ik gebruik)
Wat ik ook probeer, blijf bovenstaande foutmelding houden.
Helaas kan ik AV niet uitschakelen, aangezien IT mij het ww niet wil geven
Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work