Is er een Europees alternatief voor Mark Robers Crunch Labs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 15:51
Ik weet niet zo goed in wel ander topic ik dit kon plaatsen, dus vraag ik het maar in een nieuw topic. Mijn neefje en mijn allergrootste maatje wordt binnenkort 10 en ik weet 100% zeker dat hij zoiets als Crunch Labs heel erg tof zou vinden. Hij heeft veel interesse in techniek en ook dit soort Youtubers.

Alleen het is zo onwijs duur. Zelfs zonder BTW en verzendkosten is het $300 voor een heel jaar, mét is het $470. Nu zou ik er dat best voor over hebben, alleen liever wat goedkoper.

Nu ben ik aan het zoeken geweest en kom eigenlijk alleen KiwiCo tegen als alternatief, een stuk goedkoper, al ben ik niet zo overtuigd dat dit van dezelfde kwaliteit is. Heeft iemand daar ervaring mee (en eventueel ook met Crunch Labs)? En zijn er nog andere alternatieven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06:46
Wat zoek je in crunch labs?
Wil je samen kleine programmeer projectjes?
Wil je programmeer kampen (ik weet dat er zijn voor 9 tot 12 jaar, spelenderwijs).
Wil je soort bomberbot speelgoed? (Klinkt enger dan het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-08 15:51
Ik zoek vooral iets waar hij iedere iets heeft om naar uit te kijken. Vooral de typische Mark Rober 'pranks' gaan het goed doen. Hij moet het vooral zelf kunnen doen en als het even kan afgebroken en opnieuw gemaakt kunnen worden in een later stadium. Een kamp gaat het niet worden, hij heeft het al veel te druk met scouts en voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:30
niet helemaal hetzelfde maar misch toch leuk en volgens mij wel in de EU goed verkrijgbaar verder geen ervaring mee

https://www.kiwico.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intrix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2023

intrix

Intrix

Kiwico is leuk maar komt ook uit Amerika - het is leuk om met je kleine te doen; of na een tijdje om ze het zelf te zien doen. Maar Mark Rober is Crunch labs begonnen omdat hij een beter alternatief dacht te zijn voor zijn oude sponsor Kiwico.

Beiden zijn vrij prijzig en je krijgt altijd de editie van vorige maand (in verband met de levering van een maand).

welcome my son, welcome to the machine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 18:36
Kiwico Service op marktplaats. Onze kids(2 en 5) vinden ze ook geweldig maar idd importeren is een zeer dure aangelegenheid. Op deze manier 5-10 euro per doos is zeer goed te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driescuit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik had bijna Kiwico "half jaartje" cadeau gedaan aan de kleine van m'n zusje. Tot ik aan de allerlaatste stap kwam en er doodleuk eventjes bijna 80€ tax & verzending bijgerekend werd. En da's de "non traceable" verzending.

Ook op zoek naar een -liefst Europees- alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis.wijnberg
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-02 19:55
Heb er ook naar zitten kijken voor onze oudste. Ze vindt het fantastisch, maar door verzendkosten en invoer veeeeel duurder. Zó jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bij m'n werkgever worden er voor (kinderen van het personeel) regelmatig 'Arduino Workshops' voor de (zelfs allerkleinste, ~4 á 5 jaar oude ) kinderen gegeven. Serieus érg leuk om te zien hoe die 'kleine dreumesen' met een klein beetje hulp al heel snel in de gaten hebben hoe het moet en vooral ook kán gaan werken.

Met wat Youtube Zoek-Skill's kun je vast wel genoeg voorbeelden vinden met betrekking tot Arduino spul (y)

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 24-02-2025 20:15 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1