goede draadloze earbuds onder €100

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruh
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 01-05 23:56
Ik zoek een?
draadloze earbuds

Wat is je budget?
€100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dat de oortjes een respectabele geluidskwaliteit hebben (ik ben zeker geen audiophile). Ik denk dat de meest extreme situatie waarin ik het ga gebruiken op de fiets zal zijn. Ik zou de oortjes ook in een vliegtuig willen gebruiken wat een lange batterijduur en noisecanceling vereist.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn super veel opties waarvan ik niet weet of ze goed zijn of niet. Ik hoop dat jullie een paar goede aanraders kunnen geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihilissimis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 16:31
Ik heb deze net voor de zomervakantie gekocht:
https://tweakers.net/pric...2tws-zwart/specificaties/

Mee in het vliegtuig geweest en ik moet zeggen de NC werkt behoorlijk goed. M’n over-ears (ook van JBL) doen het nog iets beter maar dat is niet heel gek.

Muziekkwaliteit vind ik heel behoorlijk en de pasvorm is perfect. Kan er ook heel prima mee sporten/hardlopen.

Batterij gaan echt lang mee en opladen in het doosje gaat vlot. Ik heb er tijdens de 10 uur durende vlucht bijna non-stop gebruik van gemaakt.

Voor de prijs denk ik niet dat je snel betere gaat vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door nihilissimis op 03-10-2023 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluidified
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-06 02:13
nihilissimis schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
Ik heb deze net voor de zomervakantie gekocht:
https://tweakers.net/pric...-live-pro-2tws-zwart.html

Mee in het vliegtuig geweest en ik moet zeggen de NC werkt behoorlijk goed. M’n over-ears (ook van JBL) doen het nog iets beter maar dat is niet heel gek.

Muziekkwaliteit vind ik heel behoorlijk en de pasvorm is perfect. Kan er ook heel prima mee sporten/hardlopen.

Voor de prijs denk ik niet dat je snel betere gaat vinden.
ik heb de 1e generatie van deze en ben over de oordopjes zelf ook te spreken. Ik weet niet of de firmware een beetje verbeterd is maar van de 1e generatie werkt die een beetje raar. Als je bijvoorbeeld maar met 1 oordopje wilt luisteren staat hij standaard op een modus dat je de buitenomgeving beter kan horen. Op de fiets is dat vervelend want dan hoor je alleen maar de wind versterkt :). Om dat op te lossen doe ik 2 seconden het andere oordopje in, en daarna weer in de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihilissimis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 16:31
fluidified schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:49:
[...]

ik heb de 1e generatie van deze en ben over de oordopjes zelf ook te spreken. Ik weet niet of de firmware een beetje verbeterd is maar van de 1e generatie werkt die een beetje raar. Als je bijvoorbeeld maar met 1 oordopje wilt luisteren staat hij standaard op een modus dat je de buitenomgeving beter kan horen. Op de fiets is dat vervelend want dan hoor je alleen maar de wind versterkt :). Om dat op te lossen doe ik 2 seconden het andere oordopje in, en daarna weer in de case.
Die use-case kende ik niet. Zal het eens proberen.
Je kan met de app ook nog het een en ander configureren, zoals het gedrag bij ‘tappen’. App is niet super, maar voldoet.