Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaat om een huis tuin en keuken pc die voor langere tijd mee moet gaan, gebruik van de mail Office apps, webbrowsen. (Lijkt hij mij meer dan geschikt voor)
Ook bedoeld voor af en toe hobby fotobewerking, niet extreem veeleisend op dit gebied.
Hoeft geen rauwe foto's te bewerken of iets in die richting, gewoon normale kwaliteit.
Systeem wordt aangesloten op een normaal 1080p scherm over HDMI.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 - 500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem moet sd en micro sd kaartjes kunnen lezen en een cdrom bevatten.
Ook moet de cd lezer kunnen branden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag wel zuinig zijn, geen energie-slurper.
Geluid maakt niet veel uit, zolang het niet klinkt als een opstijgend vliegtuig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er nog plekken waarvan jullie zeggen dit kan goedkoper, of hier kan meer in geïnvesteerd worden.
Overigens vraag ik mij af of de Hitachi en Logilink wel aangesloten kunnen worden op het moederbord en waar ik dit kan checken?
Desktop moet echt voor een lange tijd meegaan, geen superuser en wordt niet intensief gebruikt.
Gaat om een huis tuin en keuken pc die voor langere tijd mee moet gaan, gebruik van de mail Office apps, webbrowsen. (Lijkt hij mij meer dan geschikt voor)
Ook bedoeld voor af en toe hobby fotobewerking, niet extreem veeleisend op dit gebied.
Hoeft geen rauwe foto's te bewerken of iets in die richting, gewoon normale kwaliteit.
Systeem wordt aangesloten op een normaal 1080p scherm over HDMI.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400 - 500 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem moet sd en micro sd kaartjes kunnen lezen en een cdrom bevatten.
Ook moet de cd lezer kunnen branden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag wel zuinig zijn, geen energie-slurper.
Geluid maakt niet veel uit, zolang het niet klinkt als een opstijgend vliegtuig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er nog plekken waarvan jullie zeggen dit kan goedkoper, of hier kan meer in geïnvesteerd worden.
Overigens vraag ik mij af of de Hitachi en Logilink wel aangesloten kunnen worden op het moederbord en waar ik dit kan checken?
Desktop moet echt voor een lange tijd meegaan, geen superuser en wordt niet intensief gebruikt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 124,10 | € 124,10 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Force 500 | € 54,33 | € 54,33 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Optische drives | Hitachi-LG Data Storage GH24NSD5 Zwart | € 13,20 | € 13,20 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 10 450W | € 46,27 | € 46,27 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 59,08 | € 59,08 |
| 1 | Geheugenkaartlezers | LogiLink UA0341 | € 26,70 | € 26,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,57 | ||