unify switch kapot, welke vervanger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:43
mijn unify 16 poort 150W switch lijkt het te hebben begeven.... Nu dus op zoek naar een andere.
Ik heb 6 POE apparaten (4 unify pro acces points, 2 camera's). Verder nog 10 andere verbindingen/stekkers, dus minimaal 16 poorten.
Aangezien de access points ook van unify zijn, lijkt unify mij het meest voor de hand liggend.
Nu zit ik te kijken, en de 16 poort 150W is niet meer te verkrijgen. Wel hebben ze een 45W, maar ik heb de indruk dat dit te weinig is om de 6 apparaten van stroom te voorzien.
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:52
Unifi 16P gen2 een optie? (Of bedoel je die)

[ Voor 52% gewijzigd door HKLM_ op 03-10-2023 20:42 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Laatst online: 06:43
HKLM_ schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:41:
Unifi 16P gen2 een optie? (Of bedoel je die)
die heeft 42W als output, wat denk ik te weinig is voor de POE-apparaten die van stroom moeten worden voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
koendio schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:52:
[...]

die heeft 42W als output, wat denk ik te weinig is voor de POE-apparaten die van stroom moeten worden voorzien.
Aangezien je zegt dat je dat denk, zoek van de producten die je met poe wilt aansluiten het voltage op en plus die op en kijk wat je nodig hebt :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
HKLM_ schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:55:
[...]
Aangezien je zegt dat je dat denk, zoek van de producten die je met poe wilt aansluiten het voltage vermogen op en plus die op en kijk wat je nodig hebt :)
Zullen we maar het vermogen optellen en niet de spanning? Daar gaan dingen van kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Laatst online: 15:12

nelizmastr

Goed wies kapot

[...]

Op 16 poorten heeft Ubiquiti niet veel soeps met POE, je kunt beter een stapje hoger kijken:

uitvoering: Ubiquiti UniFi Switch Gen 2 (24-poorts 95W PoE+)

Wellicht is 24 te veel, maar er is ook niet bijster veel markt voor veel PoE op maar 16 poorten.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
sypie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:28:
[...]
Zullen we maar het vermogen optellen en niet de spanning? Daar gaan dingen van kapot.
Goed idee, :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heiyu
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 14:36
[...]
De AC Pro heeft een max. consumptie van 9 Watt, en de U6 Pro 13 Watt. Weet niet welke camera's je hebt maar de G4/G5 bullet gebruikt 4 Watt. Dus het zou net kunnen wanneer je 4x de AC Pro's hebt maar niet met de U6 Pro's. Aangezien het toch een aanzienlijke investering is kan je idd. beter kijken naar de USW-24-POE.
Pagina: 1