Hallo allen,
Na een lange rit over slecht wegdek in Belgie (of dat toeval is weet ik niet) heb ik opeens een probleem met de verlichting van de auto en aanhanger.
Het volgende is het geval:
Zonder aanhanger, dimlicht aan:
En na het vakkundig slopen van wat panelen heb ik de aanhanger knipperlicht-module gevonden, een Erich Jaeger zwart kastje. Als ik deze loskoppel, dan werken alle lichten van de auto altijd. Maarja, dan kan ik niet met aanhanger rijden.
De stekker van de aanhanger heb ik helemaal schoon geborsteld + geblazen.
Nu is mijn vraag; heeft het nut om een nieuwe module te kopen á 60 euro, of kan het ook ergens anders aan liggen?
Alle advies is welkom!
Foto van de module:
Na een lange rit over slecht wegdek in Belgie (of dat toeval is weet ik niet) heb ik opeens een probleem met de verlichting van de auto en aanhanger.
Het volgende is het geval:
Zonder aanhanger, dimlicht aan:
- Knipperlichten op tilt
- Beide knipperlichten auto achterzijde geven bijna niet te zien licht, voor werkt wel
- Alle alarmlichten werken wel, dus er is geen lampje kapot
- Dimlicht aanhanger werkt niet
- Knipperlichten auto zelfde als hierboven, knipperlichten aanhanger werken niet (of niet te zien)
- Remlicht auto+aanhanger werken wel
- Alarmlichten auto+aanhanger werken wel
En na het vakkundig slopen van wat panelen heb ik de aanhanger knipperlicht-module gevonden, een Erich Jaeger zwart kastje. Als ik deze loskoppel, dan werken alle lichten van de auto altijd. Maarja, dan kan ik niet met aanhanger rijden.
De stekker van de aanhanger heb ik helemaal schoon geborsteld + geblazen.
Nu is mijn vraag; heeft het nut om een nieuwe module te kopen á 60 euro, of kan het ook ergens anders aan liggen?
Alle advies is welkom!
Foto van de module:
:strip_exif()/f/image/6IUIOGH13atpXQRu6Wzjvg1a.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Noeleke op 03-10-2023 16:48 ]