Regels V&A meerdere (dezelfde items)

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
Ik reageerde vanmorgen op een advertentie van een Tweaker die 15 toetsenborden aanbod. Maar die vertelde mij later dat zijn advertentie was verwijderd... ivm partij verkoop.

Maar er staat ook gewoon een advertentie met nog 21 netwerkkabels online, en ik heb ook wel eens een zwikkie HP muizen (10 stuks) van een Tweaker overgenomen?

Volgens welke passage in de voorwaarden mag dat niet?

Stay safe

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
En niet om te klikken ofzo, maar deze ad staat er ook al bijna een maand op:
v&a aangeboden: Lenovo ThinkPad T470 met Intel Core i5-6300U, 8GB DDR4, 256GB...

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 17:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit mogen de V&A moderators uitleggen, dus ik gooi dit topic even hun kant op. :)

Lieve adjes => Vraag & Aanbod feedback

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenie3000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:38
Zie puntje 22d van de voorwaarden: https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/
Verplichting tot minimale afname. Indien in de advertentie meerdere identieke producten worden aangeboden, moet het mogelijk zijn om elk gewenst aantal te kunnen kopen (m.u.v. van zogenaamde “zolderopruiming” advertenties).
Het is dus toegestaan om een partij aan te bieden, maar het moet altijd mogelijk zijn om ook een individueel product te kopen van die partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

svenie3000 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:11:
Zie puntje 22d van de voorwaarden: https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/

[...]

Het is dus toegestaan om een partij aan te bieden, maar het moet altijd mogelijk zijn om ook een individueel product te kopen van die partij.
Dat dus :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.