Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk voor de volgende onderdelen gebruikt worden:
Ik wil graag onder de 1250 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur (Scherm/muisToetsenbord/Headset) is aanwezig. scherm is een ultrawide met 4k resolutie. Voor de rest begin ik met een blank slate. Het enige wat eventueel mee zou kunnen is een oude HDD, maar dat zou eerder een tijdelijk opslag zijn want die tikken bijna de 8 jaar aan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben nu uitgegaan van een AM5 platform om toekomstbestendig te zijn met een 1TB hdd en een videokaart die veel bang for buck geeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, ik sta eigenlijk overal voor open. Het liefst wel winkels/merken die ook goed bekend staan ivm service, dus als ik daar ergens de mist mee in ga hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is wel een ding ivm slapende kinderen overdag. Dus als ik thuiswerk wil ik niet dat alles keihard hoeft te staan blazen.
Ga je overklokken?
Was niet mijn bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Ik had vragen bij de PSU, is 550 watt voldoende, past dit geheugen bij mijn setup. Ik vind veel conflicterende meningen overal dus raak een beetje de weg kwijt en het is minstens 5 jaar geleden dat ik zelf een systeem heb samengesteld.
Het systeem zal voornamelijk voor de volgende onderdelen gebruikt worden:
- Thuiswerken
- Gaming, op dit moment vooral lichte / oudere games maar wil dit wel meer gaan oppakken voornamelijk moba/rts/rpg. denk aan bijvoorbeeld baldurs gate / age of wonders
- Notuleren / beheren van verenigings werk/ documenten
- Browsen / shoppen
Ik wil graag onder de 1250 euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur (Scherm/muisToetsenbord/Headset) is aanwezig. scherm is een ultrawide met 4k resolutie. Voor de rest begin ik met een blank slate. Het enige wat eventueel mee zou kunnen is een oude HDD, maar dat zou eerder een tijdelijk opslag zijn want die tikken bijna de 8 jaar aan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben nu uitgegaan van een AM5 platform om toekomstbestendig te zijn met een 1TB hdd en een videokaart die veel bang for buck geeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren, ik sta eigenlijk overal voor open. Het liefst wel winkels/merken die ook goed bekend staan ivm service, dus als ik daar ergens de mist mee in ga hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is wel een ding ivm slapende kinderen overdag. Dus als ik thuiswerk wil ik niet dat alles keihard hoeft te staan blazen.
Ga je overklokken?
Was niet mijn bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Ik had vragen bij de PSU, is 550 watt voldoende, past dit geheugen bij mijn setup. Ik vind veel conflicterende meningen overal dus raak een beetje de weg kwijt en het is minstens 5 jaar geleden dat ik zelf een systeem heb samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 213,83 | € 213,83 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX (rev. 1.0) | € 198,69 | € 198,69 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6750 XT OC Edition | € 385,05 | € 385,05 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 White | € 36,94 | € 36,94 |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G640C32K | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion Gold 550W | € 75,85 | € 75,85 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 52,43 | € 52,43 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.164,69 | ||
Merry men, let the quest for the holy grail begin :)