Voor het internet in mijn Italiaanse huisje (in een gebied met slechte dekking) heb ik router en abonnement op Iliad (300GB per maand voor 14,99) aangeschaft. Werkte perfect voor n 4 tal maanden. Streamen met chromecast ging zelfs op 2 tv samen.....Sinds 4 dagen hele trage verbinding of een zoekende router. Alleen s nachts of s morgens vroeg heb ik nog een aardige verbinding. Ik heb kennis van een plug en play niveau en vraag mij af of het nu aan de router ligt of aan de dekking van Iliad.....
Ik kom er niet uit. Heb iets geprobeerd met het instellen van de router op Manual zodat je kan aangeven op welke banden de router moet zoeken maar dat hielp niet. Mijn vraag, waar moet ik zoeken?? Routergericht of Iliad simcard. gericht, of een antenne erbij of.......
Ik kom er niet uit. Heb iets geprobeerd met het instellen van de router op Manual zodat je kan aangeven op welke banden de router moet zoeken maar dat hielp niet. Mijn vraag, waar moet ik zoeken?? Routergericht of Iliad simcard. gericht, of een antenne erbij of.......