Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een smartwatch voor dagdagelijks gebruik en recreatief sporten. Momenteel ben ik in het bezit van een Garmin forerunner 45, naar werking toe valt er op dit toestel weinig aan te merken. Echter staat het design mij niet aan, ik zoek iets dat ik door de week kan dragen maar dat in het weekend ook niet uit de toon valt.
Wat is je budget?
Ik schat tussen de 400-500 MAX.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Recreatief sporten (lopen, fietsen, wandelen, ....)
- Stappenteller
- Monitoring van hartslag
- Slaapmonitor
- Berichten aflezen mag
- Muziek afspelen (via Spotify acc) mag
Extra info
Momenteel ben ik in het bezit van een iphone 13, ik kan nu ook niet zeggen of mijn volgend toestel opnieuw een iphone gaat worden of een Android. (Mogelijks opnieuw iphone gezien mijn wagen Carplay draadloos ondersteund)
Ik zoek een?
Een smartwatch voor dagdagelijks gebruik en recreatief sporten. Momenteel ben ik in het bezit van een Garmin forerunner 45, naar werking toe valt er op dit toestel weinig aan te merken. Echter staat het design mij niet aan, ik zoek iets dat ik door de week kan dragen maar dat in het weekend ook niet uit de toon valt.
Wat is je budget?
Ik schat tussen de 400-500 MAX.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Recreatief sporten (lopen, fietsen, wandelen, ....)
- Stappenteller
- Monitoring van hartslag
- Slaapmonitor
- Berichten aflezen mag
- Muziek afspelen (via Spotify acc) mag
Extra info
Momenteel ben ik in het bezit van een iphone 13, ik kan nu ook niet zeggen of mijn volgend toestel opnieuw een iphone gaat worden of een Android. (Mogelijks opnieuw iphone gezien mijn wagen Carplay draadloos ondersteund)
[ Voor 10% gewijzigd door Ferry Bouman op 03-10-2023 08:47 ]