Mijn topic dicht en waarschuwing? huh???

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
/edit

topic is beetje off-topic gegaan --> check onder

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Op woensdag 05 september 2001 10:47 schreef Undertaker2 het volgende:
Het gaat om deze topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220909

Ik krijg van traag een slotje + waarschuwing hiervoor.
Laat even duidelijk wezen dat het GEEN grap betreft.

tnx
je denkt toch niet dat jij nog anoniem bent he? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Undertaker2
Nog 1 gingetje. Volgens Traag had ik al 2 waarschuwingen. Eentje daarvan was wegens het openen van een onzintopic. (okee, was tercht en daar hoor je mij niet over)

Maar ik zou graag willen weten waar die ander vandaan komt...

/edit
Is het deze?
[topic=145845/1/150]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 10:51 schreef Undertaker2 het volgende:
Nog 1 gingetje. Volgens Traag had ik al 2 waarschuwingen. Eentje daarvan was wegens het openen van een onzintopic. (okee, was tercht en daar hoor je mij niet over)

Maar ik zou graag willen weten waar die ander vandaan komt...
Die andere waarschuwing was dit :

waarschuwing voor warez request in [topic=144896]

Aannames zijn fataal.

• Undertaker2
Op woensdag 05 september 2001 10:51 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat jij nog anoniem bent he? :)
Nee, maar m'n mailadres is toch al bekent in m'n profile. Maar dat terzijde.

• Undertaker2
Op woensdag 05 september 2001 10:56 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Die andere waarschuwing was dit :

waarschuwing voor warez request in [topic=144896]
Dat is dus NIET waar, ik deed GEEN warezrequest! Ik postte een link naar gamecopyworld. (zie andere link in dit topic)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou, dan is het verkeerd geformuleerd, dan is het warez aanbieden. dat is qua "bestraffing" gelijk, dus dat maakt ook niet echt uit. :)

Aannames zijn fataal.

• Undertaker2
Maar dan komen we dus weer op de consequentie uit... er zijn TIENTALLEN topics waar de link voorbij komt... er komt geen slotje op, NIKS! Zelfs dec modjes starten de topics!

En dat is wel allemaal okee? En ik krijg een waarschuwing?
Dit is nou al de 2e keer... (niet dat jij hier nou persoonlijk iets aan kan doen, maar ik moet bij iemand beginnen)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 11:08 schreef Undertaker2 het volgende:
Maar dan komen we dus weer op de consequentie uit... er zijn TIENTALLEN topics waar de link voorbij komt... er komt geen slotje op, NIKS! Zelfs dec modjes starten de topics!
Het probleem hierin is niet zozeer consequentie, maar of we het in de gaten hebben of niet. We zien gewoon niet alles. Vandaar dat we SU hebben. Maar dan gaan anderen weer opmerking maken over NSB'ers enzo als iemand daar aangeeft dat er ergens warezz gepost, dus mja.

Die van die modjes vind ik wel boeiend, heb je daar toevallig een draadje van ?
En dat is wel allemaal okee? En ik krijg een waarschuwing?
Dat is zeer zeker niet okee.
Dit is nou al de 2e keer... (niet dat jij hier nou persoonlijk iets aan kan doen, maar ik moet bij iemand beginnen)
No problem, daar ben ik voor. :)

Aannames zijn fataal.

• Undertaker2
Verwijderen is voor mij echt geen probleem, maar dat ik daar notabene een waarschuwing voor krijg vind ik zo volkomen de plank misslaan

p.s
Gestart door RickJansen:
[topic=27060]

Hier doet Hlpdsk ook mee:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/67634

En nog een "general" topic met wat cracksites
[topic=61697]

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:22
Ik ben zeg maar uit nieuwsgierigheid hier omdat ik me ook afvroeg wat precies de reden was. FAQs gelezen, maar toch zie ik het niet.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit uit te leggen?

• Undertaker2
Bij deze vraag ik jullie vriendelijk de waarschuwing die ik kreeg wegens het EENMALIG plaatsen van die link naar gamecopydinges op te heffen met als reden mijn posts hierboven.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 11:35 schreef Undertaker2 het volgende:
Verwijderen is voor mij echt geen probleem, maar dat ik daar notabene een waarschuwing voor krijg vind ik zo volkomen de plank misslaan

p.s
Gestart door RickJansen:
[topic=27060]
Mja, dat is uit de tijd dat we nog niet zo streng met dat soort zaken waren... Policy is sindsdien aangepast...

Het punt is, als we het zien krijg je een waarschuwing, zien we het niet en niemand wijst ons erop, dan is dat "overmacht" omdat we gewoon niet ieder draadje kunnen lezen. Als dus iemand een waarschuwing krijgt en een ander niet, is dat niet omdat diegene die we een waarschuwing geven een l*l vinden ofzo, maar puur omdat we die ander niet gezien hebben.
Mja, meedoen vind ik een nogal overtrokken term, hoewel ik het ermee eens ben dat die links destijds naar GC verwijderd hadden moeten worden.
En nog een "general" topic met wat cracksites
[topic=61697]
Dat is er dus eentje die niemand schijnbaar is opgevallen...

Daar hebben een aantal mensen mazzel mee gehad.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 11:35 schreef 2nra het volgende:
Ik ben zeg maar uit nieuwsgierigheid hier omdat ik me ook afvroeg wat precies de reden was. FAQs gelezen, maar toch zie ik het niet.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit uit te leggen?
De reden van wat ? Dat we geen warez/cracks/serialz enzo toestaan ?

Aannames zijn fataal.

• Undertaker2
Gameover... het zijn dus een PAAR VOORBEELDEN, er zijn TIENTALLEN topics waar die link in voorkomt!

Het is toch onzin dat je "tientallen topics" per ongeluk niet ziet?

/Edit
Er zijn iets van 170 topics waar het woord "gamecopyworld" in voorkomt.. doe anders zelf een search.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 11:46 schreef Undertaker2 het volgende:
Gameover... het zijn dus een PAAR VOORBEELDEN, er zijn TIENTALLEN topics waar die link in voorkomt!

Het is toch onzin dat je "tientallen topics" per ongeluk niet ziet?

/Edit
Er zijn iets van 170 topics waar het woord "gamecopyworld" in voorkomt.. doe anders zelf een search.
Owkee. Wat denk jij dan wat de reden is dat jij wel een waarschuwing hebt en anderen niet ?

Aannames zijn fataal.

• Undertaker2
Op woensdag 05 september 2001 11:51 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Owkee. Wat denk jij dan wat de reden is dat jij wel een waarschuwing hebt en anderen niet ?
Ik weet het niet, maar ik constateer wel dat ik zo ongeveer de enige ben op heel GoT waarbij de link wordt weggehaald en waarbij ik OOK nog eens een waarschuwing krijg :(

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb zelf ff een search gedaan op GCW, en ik heb er idd best wel wat gevonden. Dit is dus een aandachtsgebied.

Er zijn er overigens wel een stel bij die afstammen uit het "pre-GCW-verboden" tijdperk.

Alsnog blijven er dan meer dan voldoende over. Dit is duidelijk iets dat we moeten aanpakken.

Dat verandert echter helaas voor jou niets aan het feit dat je die waarschuwing hebt gekregen. Het betekent echter wel dat de crew hier een stuk alerter op moet zijn, zodat jij niet het idee krijgt dat we jou "persoonlijk" een oor aan willen naaien, wat zeker niet het geval is.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GameOVer

waarom maken jullie geen scriptje, dat gewoon sávonds ofzo alle topics afstruimt naar keywords?

dan kun je sóchtends gewoon de lijst pakken die er uitgerolt is en daar ff gaan kijken.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op woensdag 05 september 2001 12:12 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
GameOVer

waarom maken jullie geen scriptje, dat gewoon sávonds ofzo alle topics afstruimt naar keywords?

dan kun je sóchtends gewoon de lijst pakken die er uitgerolt is en daar ff gaan kijken.
Heb jij vrije tijd over ???

There is no art to find the minds construction in the face

• Jaymz
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 05 september 2001 12:12 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
GameOVer

(ik heet dan wel geen GaMeOvEr)

Hmm, da's helemaal zo'n stom idee nog niet. De vraag is of hoe dit invloed gaat hebben op de serverload. En of 90% geen vals alarm geeft :)

Alleen bijhouden van de keywords gaat een leuk werkje worden :) (not)

• Undertaker2
Jammer dat ik nu al 2 keer de dupe ben van een "aandachtspunt"

Ook jammer dat er (ondanks goeie argumenten) geen concessies worden gedaan

En ook jammer dat je geen reden geeft waarom "er voor mij niks zal veranderen"

No hard feelings verder, maar wel jammer...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 05 september 2001 12:19 schreef Undertaker2 het volgende:
Jammer dat ik nu al 2 keer de dupe ben van een "aandachtspunt"
Nou, het is eerder andersom, anderen hebben mazzel gehad met de aandachtspunten...
Ook jammer dat er (ondanks goeie argumenten) geen concessies worden gedaan
Nou, de argumenten waar je mee komt, is dat anderen geen waarschuwing hebben gehad, jij wel. We hebben gewoon volgens de policy gehandeld.
En ook jammer dat je geen reden geeft waarom "er voor mij niks zal veranderen"

No hard feelings verder, maar wel jammer...
Nou, die reden heb ik wel gegeven, omdat anderen gemazzeld hebben, kunnen we moeilijk jou waarschuwingen intrekken, die volledig volgens de policy zijn gegaan.

Echter heb je middels dit topic er wel aan bijgedragen dat we er een aandachtspunt bij hebben, zodat het in de toekomst rechtvaardiger overkomt en mensen niet zo snel hun "straf" (zwaar woord) ontlopen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 12:18 schreef Jaymz het volgende:

[..]

(ik heet dan wel geen GaMeOvEr)

Hmm, da's helemaal zo'n stom idee nog niet. De vraag is of hoe dit invloed gaat hebben op de serverload. En of 90% geen vals alarm geeft :)

Alleen bijhouden van de keywords gaat een leuk werkje worden :) (not)
ok meschien is 90% wel vals alarm.
maar door gewoon zelf door de forums te struimen is 99.9% vals alarm.
en als b.v. de url van gamecopyworld erin staat, gaat het of over dit topic ( :) ) of het heeft te maken met iemand die een iligaal copytje heeft en-het-werkt-niet.
(vind zo i zo al raar wat zulk soort mensen hier doen. )
Pagina: 1