Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristiano93
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-02-2024
Hoi, ik zoek de telefoon met de beste graphics onder de 300 euro.

Ik zal het vooral gebruiken voor youtube en whatsapp, niet heel veel bijzonders dus.

Ik heb zelf gevonden dat in principe amoled displays de beste weergave hebben.

Dus al zoekende kwam ik bij deze telefoon uit

https://www.belsimpel.nl/...12-pro-5g-8gb/256gb-zwart

Zijn er toevallig opties die nog beter mijn (simpele) wensen aanlsuiten?

Volgens de BBG Samsung Galaxy A34 5G, 128GB de beste koop in deze price range. Is deze daadwerkelijk een betere koop dat de red note pro 12? De redmi heeft meer opslag en werkgeheugen

Alvast bedankt.

[ Voor 17% gewijzigd door Cristiano93 op 03-10-2023 01:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 22:08
Wat voor telefoon heb je nu, en ben je daar blij mee? En hoeveel opslag heeft deze en hoeveel gebruik je daarvan?

Zowel de A34 als de Note 12 Pro zijn prima telefoons, maar beide hebben hun eigenaardigheden zoals een eigen schil en de (on)mogelijkheden daarvan. Maar ok de afstelling van het scherm qua kleuren doet elke fabrikant anders.

Met jou gebruik lijkt opslag of geheugen geen onderwerp te zijn, en dan kijk je puur naar het scherm, en om dat te vergelijken kun je het beste in een winkel ze beide naast elkaar houden. Tenzij je nu zegt ik heb dat merk nu al, en die bevalt goed, dan zou ik daarbij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristiano93
Ik heb beide telefoons even bekeken in de winkel. En de AMOLED van de A34 is beduidend beter dan die van de Note Pro Dat icm het superieure updatebeleid van Samsung en de mogelijkheid om geheugen uit te breiden, maakt de A34 voor mij de betere keuze. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als het niet veel bijzonders is wat je met de telefoon gaat doen (YouTube zijn "maar" videos en WhatsApp doet volgens mij niets met een GPU oid, waarom wil je dan wel "de beste graphics" hebben voor jouw budget?

Of bedoel je met graphics het beste scherm? Dat is namelijk iets heel anders. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 04-10-2023 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristiano93
Ik bedoel idd het beste scherm. Ik ga er verder niet op gamen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Cristiano93 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:35:
Ik heb beide telefoons even bekeken in de winkel. En de AMOLED van de A34 is beduidend beter dan die van de Note Pro Dat icm het superieure updatebeleid van Samsung en de mogelijkheid om geheugen uit te breiden, maakt de A34 voor mij de betere keuze. _/-\o_
De A34 heeft inderdaad een iets beter scherm, maar heeft itt de Note 12 Pro geen HDR ondersteuning en een druppelnotch selfie camera in het scherm.
Pagina: 1