Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haasje1970
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 13-10-2023
Mijn kind heeft een playstation 4 en heeft zojuist EA FC24 gekocht. Nu wil hij graag ultimate team spelen. Echter krijgt hij dan steeds de opmerking dat ie offline is en dat je dit moet aanpassen in playstation network....
Ik heb alle instelling voor mijn kind gecontroleerd en alles staat op toegestaan....
Mijn andere kind kan wel online...

Iemand een idee?

gr. Wiard

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:06
Hoi Wiard,

Is er een PlayStation Plus abonnement actief op het account van het kind wat niet online kan? Ik gok dat het dan daar mee te maken heeft aangezien alles op toegestaan staat. Een abonnement is namelijk een vereiste om online te kunnen gamen.

[ Voor 15% gewijzigd door NewClassic op 02-10-2023 22:09 ]

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haasje1970
  • Laatst online: 13-10-2023
Dank voor de snelle reactie!!

Wij hebben (nog) geen plus abonnement. Beide kinderen "hangen" aan mijn playstation Network account. Dus beide ook geen plus abonnement. Maar de 1 kan wel ultimate team spelen online en de andere niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:06
Hmm dat is wel vreemd eerlijk gezegd. Wanneer ik naar de PlayStation store ga zie ik bij dat spel namelijk staan “PS Plus required for online play”. Hoe het dan mogelijk is voor de ene om online te kunnen spelen en voor de andere niet, begrijp ik ook niet. Misschien is er een proefperiode gestart?

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:39
Ik heb hier zelf eigenlijk geen ervaring mee, maar ik kan mij voorstellen dat je met 1 account tegelijk online mag misschien? Al eens geprobeerd die ene die wel werkt uit te zetten en vervolgens die andere op te starten om te zien of die dan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiemB83
  • Laatst online: 18-10-2023
Hebben jullie al een oplossing? Mijn zoontje kan op zijn account ook niet online bij Fc24. Op mijn account wel.
Pagina: 1