Hoi Allemaal,
Na een hoop gepuzzel en wat advies inwinnen heb ik de volgende vraag nog open staan:
Gaat dit passen!
Het gaat om de volgende scenarios:
1) PcPartspicker zegt dat het niet gecontroleerd is. Ram vs MB vs CPU cooler (voor 7800x3d). Cooler zou compatible moeten zijn. Lees berichten dat de FAN van de CPU cooler een stapje hoger gezet moet worden?
2) Videokaart & PSU in Fractal Design Define 7. De PSU zou moeten passen volgens fabrikant maar dit is een nieuw type met kabels aan de zijkant dus ik twijfel een beetje. Verder neem ik aan dat de videokaart moet passen maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Alvast bedankt voor de hulp & tips.
Na een hoop gepuzzel en wat advies inwinnen heb ik de volgende vraag nog open staan:
Gaat dit passen!
Het gaat om de volgende scenarios:
1) PcPartspicker zegt dat het niet gecontroleerd is. Ram vs MB vs CPU cooler (voor 7800x3d). Cooler zou compatible moeten zijn. Lees berichten dat de FAN van de CPU cooler een stapje hoger gezet moet worden?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 264,77 | € 264,77 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 91,69 | € 91,69 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 139,90 | € 139,90 |
2) Videokaart & PSU in Fractal Design Define 7. De PSU zou moeten passen volgens fabrikant maar dit is een nieuw type met kabels aan de zijkant dus ik twijfel een beetje. Verder neem ik aan dat de videokaart moet passen maar misschien zie ik iets over het hoofd.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition | € 699,- | € 699,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 158,82 | € 158,82 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT ATX3.0 | € 164,90 | € 164,90 |
Alvast bedankt voor de hulp & tips.