Probleem Secretlab Titan XL bureaustoel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 15:44
Ik weet niet of dit het juiste subforum is, maar ik heb een nogal vervelend probleem met mijn secretlab bureaustoel, zie foto's.

De zitting loopt schuin naar beneden af, terwijl de stoel maar op 1 manier gemonteerd kan worden, namelijk het bovenstuk schuin in het onderstuk klikken.

Met de linkerflap zou je de zitting recht moeten krijgen,maar dat lukt met geen mogelijkheid.

Iemand enig idee? Zit er misschien een schroef te strak of iets dergelijks?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTjhyNC7-6HXkcqW5PIppNbTpN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CdKNcmeQMiH4tiscSThkbDX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOpxq91tNNDf0LDodbk5onZtInU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uoG1J6Gs2OiVt3AsIcz8VHfl.jpg?f=fotoalbum_large

SiberischeHusky Shepsky

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
Wat zij de helpdesk van de leverancier toen je contact met ze opnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Archer_VC10 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:34:
Wat zij de helpdesk van de leverancier toen je contact met ze opnam?
Zij geven aan dat je de linkerflap moet gebruiken om de stoel te stellen. Dat doe ik, maar dat lijkt niet te werken. Verder is het vrij lastig om dit van afstand door middel van een serviceticket op te lossen merk ik.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
als je met de linkerflap ontgrendeld, en dan even achterover leunt in de stoel zou die moeten ontgrendelen (alvast bij mij toch ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Lt.Mitchell schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:40:
als je met de linkerflap ontgrendeld, en dan even achterover leunt in de stoel zou die moeten ontgrendelen (alvast bij mij toch ;) ).
Dat lijkt mij ook en dan? Hoe gaat dan de zitting uiteindelijk vlak worden? Na hangt hij naar beneden zo gezegd.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:18
Dan kan je toch via hun een reparatie danwel vervanging regelen? Ik heb ooit een blauwe maandag (stukken van) bureaustoelen staan assembleren en heel complex zijn die dingen niet. Je moet wel realiseren dat je om dit uit te zoeken de kunstof delen moet kunnen demonteren zonder dat je deze beschadigd en dat kan uitdagend zijn. Daarna weet ik niet of je garantie nog blijft werken...

Bedenk of je echt zelf wilt knutselen of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Volgens mij zit je flap verkeerd om. Die moet naar de voorkant van de zitting wijzen, niet naar de achterkant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVaTtMDzGuotqOqIhf8JHYU4GnY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LZkjvefSV1epJHrAlicq1Quw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door FirePuma142 op 02-10-2023 15:12 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
FirePuma142 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:09:
Volgens mij zit je flap verkeerd om. Die moet naar de voorkant van de zitting wijzen, niet naar de achterkant.

[Afbeelding]
Dat is wel een goeie! Enkel omdraaien zou voldoende moeten zijn wil het werken?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

CryptoNL schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:13:
[...]

Dat is wel een goeie! Enkel omdraaien zou voldoende moeten zijn wil het werken?
Zo werkt het hier wel tenminste :)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:28
Heb je de stoel net in elkaar gezet? Bij mij zat er een rode schroef in die verwijderd moest worden voor het verstellen mogeijk was. Die zat vziw in die plastic cirkel naast het handvat.

Naast die caution sticker.

[ Voor 7% gewijzigd door opblaashaas op 02-10-2023 15:15 ]

Pagina: 1