Hoi,
Ik zal mezelf kort voorstellen. Ik ben Bram, 15 jaar oud, en ik mag graag gamen. Heb al enige tijd een bijbaantje en wil nu van mijn gespaarde geld een game desktop gaan kopen. Dit wordt mijn eerste keer dat ik een computer ga samenstellen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een goede selectie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem voornamelijk gaan gebruiken voor Minecraft (met mods) en zou ook straks de nieuwe COD willen spelen (mits haalbaar, ik snap dat ik niet super specs zal kunnen draaien)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen het systeem onder de 1000 euro te houden. Monitor etc. heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel een monitor, de rest zal dus aangeschaft moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat ik dat allemaal in onderstaand lijstje heb opgesomd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, jullie zullen alles veel beter weten dan ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer komt op mijn kamer te staan, dus geluid zal waarschijnlijk de enige wens zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik (nog) niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals gezegd hoop ik dat jullie mij lijstje kunnen beoordelen of dat deze compleet is en of er zaken zijn die gewoon beter kunnen.
Ik zal mezelf kort voorstellen. Ik ben Bram, 15 jaar oud, en ik mag graag gamen. Heb al enige tijd een bijbaantje en wil nu van mijn gespaarde geld een game desktop gaan kopen. Dit wordt mijn eerste keer dat ik een computer ga samenstellen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een goede selectie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem voornamelijk gaan gebruiken voor Minecraft (met mods) en zou ook straks de nieuwe COD willen spelen (mits haalbaar, ik snap dat ik niet super specs zal kunnen draaien)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen het systeem onder de 1000 euro te houden. Monitor etc. heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb enkel een monitor, de rest zal dus aangeschaft moeten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat ik dat allemaal in onderstaand lijstje heb opgesomd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, jullie zullen alles veel beter weten dan ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer komt op mijn kamer te staan, dus geluid zal waarschijnlijk de enige wens zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ben ik (nog) niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals gezegd hoop ik dat jullie mij lijstje kunnen beoordelen of dat deze compleet is en of er zaken zijn die gewoon beter kunnen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 176,39 | € 176,39 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650 watt | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 55,04 | € 55,04 |
| Totaal | € 876,93 | |||