GTA V- kan niet online spelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooo
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 19-10-2023
Hallo,

Wij hebben een (nieuwe) PlayStation 5 gekocht, zonder cd speler. Spelletjes dienen dus via de PlayStore aangeschaft te worden.

Ik wil GTA 5 online spelen. We hebben gekocht;
- het spel
- PlayStation plus abonnement voor online spelen
- socialclub account aangemaakt bij Rockstar

Het spel is gedownload en geïnstalleerd. We kunnen ook het spel in. Maar online spelen gaat niet. Als ik door vrienden uitgenodigd word kan ik niet mee spelen, ik kan geen online spel joinen. We hebben geen idee waar het mis gaat.

Iemand ideeen/suggesties? Rockstar support reageert helaas niet.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:06
Heb je al een potje single player gespeeld? Bij de PC versie moet je eerst een stukje offline doorlopen voordat je online kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooo
We kunnen wel rond lopen in de ‘online’ omgeving. Hier is al wel wat tijd in ‘gespeeld’ maar meer als rondjes rijden met de auto is het niet. De map/plattegrond is ook helemaal leeg.

Of bedoel je echt de storyline eerst spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:06
Op de PC moet je inderdaad eerst een stukje story mode spelen, anders is de online knop niet eens zichtbaar volgens mij. Als je solo al wel in de online omgeving komt lijkt het me eerder een probleem met je netwerkinstellingen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Booooo schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:04:
We kunnen wel rond lopen in de ‘online’ omgeving. Hier is al wel wat tijd in ‘gespeeld’ maar meer als rondjes rijden met de auto is het niet. De map/plattegrond is ook helemaal leeg.

Of bedoel je echt de storyline eerst spelen?
Zou je hier eens een foto of filmpje van kunnen maken? Dan kunnen wij zien wat jij ziet.

Het klinkt óf als een netwerkprobleem óf alsof er iets fout is gegaan bij het downloaden van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger9800
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-07-2024
Heb je met andere games of apps ook connectie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooo
Rutger: nee de nieuwe fifa kan ik bijvoorbeeld wel online spelen.

Ik zal een filmpje maken van hoe het eruit ziet als ik in de online omgeving van GTA ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gC_wmts9Kq65eGpIKNKl5vApudk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxOIJI99uzxsPFcbAJruEdSL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JM25bgVDsOQu2oxm_q541VkGGfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lsi7Uqpyj1SMe6okQaHtaPGu.jpg?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat jullie de foto’s kunnen zien. Hier zit ik in de online omgeving, maar kan dus niet online spelen. Alle opties zijn ook niet aanklikbaar voor online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:46
Ik zou zeggen, probeer gewoon een stukje story mode te spelen en wellicht werkt het dan wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is voor mij heel lang geleden dat ik GTA Online vanaf lvl1 begon, maar is het niet dat je daar eerst een stukje missies moet doen (voor lamar?), voordat je pas 'echt' GTA Online in mag? Er zit volgens mij een stukje prologue in waar je een huisje krijgt, al is dat volgens mij deels afhankelijk welke versie je hebt gekocht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:30
Kan je een ander spel wel online spelen? Evt. een free to play titel om te testen?
Zo ja, kijk inderdaad even de story mode aan zoals anderen zeggen. Als je North Yankton uit bent moet het wel online beschikbaar zijn dacht ik, maar GTA V is voor mij alweer te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:33
De story mode ongeveer een uurtje doorlopen, daarna kan je online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrucillaCorker
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-05-2024
nee

[ Voor 159% gewijzigd door BM op 15-02-2024 09:04 ]

Pagina: 1