Casio G-Shock icm Apple Health

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Topicstarter
Bij mij op het werk zijn telefoons en bijbehorende smart watches niet toegestaan......

Nu ben ik op zoek naar een horloge wat gedurende mijn werkdag, ter vervanging van mijn AW Ultra, wel de stappen e.d. bijhoudt en kan synchroniseren met de Apple Health app.

Gezien mijn werk ben ik op zoek naar een robuust horloge en heb ik mijn oog laten vallen op de G-Shock Series van Casio.

Is er iemand die toevallig een G-Shock in gebruik heeft icm iphone / Apple en mij kan vertellen of dat dit goed werkt. Of mij kan vertellen welke G-Shocks dit in theorie zouden moeten kunnen.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Als je telefoon in je broekzak zit registreert hij ook je stappen. Is dat niet voldoende? Of een losse stappenteller?

[ Voor 14% gewijzigd door Archer_VC10 op 02-10-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Topicstarter
Archer_VC10 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:12:
Als je telefoon in je broekzak zit registreert hij ook je stappen. Is dat niet voldoende? Of een losse stappenteller?
Telefoons zijn niet toegestaan binnen "de muren" ;-) ......... Ik ben werkzaam in een gevangenis. Tijdsbewaking is ook van belang voor het dagprogramma. Om die reden dat ik dus op zoek ben naar een robuust horloge wat deze optie wel heeft maar niet de functionaliteit als bellen of e-sim etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb 5 minuten gegoogled voor je. Zover ik kan nagaan synct de G-Shock app niet met Apple Health.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Topicstarter
Mog schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:21:
Ik heb 5 minuten gegoogled voor je. Zover ik kan nagaan synct de G-Shock app niet met Apple Health.
Google heeft het wel over stappentellers en connecten met iphone. Verder dan dat kwam ik niet .... But thanks :-)