Ik ben mezelf aan het orienteren voor het maken van een buitenkeuken voor m'n bbq.
Het idee is om er 5 vakken van 60cm te maken inclusief spoelbak en kraan, koelkast, inbouwbbq en lades/kastjes.
Het idee heb ik afgeleid van een foto op Pinterest:
:strip_exif()/f/image/GuppK6GpNFPqJ5O7ePpqZRpj.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vraag ik mij het volgende af; zou ik voor de lades/kastjes gebruik kunnen maken van de IKEA METOD keukenkastjes?Deze zijn gemaakt van spaanplaat.
De grootste uitdaging is natuurlijk het vocht, Ikea zegt zelf dat de materialen behandeld zijn:
Iemand enige ervaring of tips in deze?
Het idee is om er 5 vakken van 60cm te maken inclusief spoelbak en kraan, koelkast, inbouwbbq en lades/kastjes.
Het idee heb ik afgeleid van een foto op Pinterest:
:strip_exif()/f/image/GuppK6GpNFPqJ5O7ePpqZRpj.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vraag ik mij het volgende af; zou ik voor de lades/kastjes gebruik kunnen maken van de IKEA METOD keukenkastjes?Deze zijn gemaakt van spaanplaat.
De grootste uitdaging is natuurlijk het vocht, Ikea zegt zelf dat de materialen behandeld zijn:
De buitenkeuken komt onder een overkapping welke afgesloten is met een glazen schuifwand, de wanden zijn geisoleerd en van binnen en buiten betimmerd met gevelbekleding.Om de spaanplaat te beschermen tegen slijtage en vocht, brengen we een laagje vernis, fineer of folie aan.
Iemand enige ervaring of tips in deze?