Wanneer ik vhs capture dan heb ik geen probleem met de geluidssynchronisatie. Wanneer ik m'n hi-8 camera aansluit en probeer te capturen is het geluid niet synchroon met het beeld. Maar wanneer ik "live"beeld en geluid capture van de camera is het wel weer synchroon. Ook wanneer ik de hi-8 tape eerst opneem op vhs en daarna capture is het geluid niet synchroon. Tvbeeld capturen gaat probleemloos. Wie weet er een oplossing voor dit rare probleem?
Hi-8 wil nogal eens niet exact 25 fps zijn (ik weet het niet precies, want ik gebruik geen hi-8)
probeer eens met virtualdub te capturen, dan kun je zien wat de framerate (en de vergelijkbare audio-samplerate) is
Virtual dub kun je aangeven om tijden het capturen de framerate in de avi-file aan te passen
probeer eens met virtualdub te capturen, dan kun je zien wat de framerate (en de vergelijkbare audio-samplerate) is
Virtual dub kun je aangeven om tijden het capturen de framerate in de avi-file aan te passen
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Waar kan ik dit doen? Alvast bedankt!Op woensdag 05 september 2001 10:36 schreef TD-er het volgende: