Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Microsoft mailen zal wel geen zin hebben, dus ik zou de postbank mailen (waarschijnlijk weten ze het al, maar toch) vragen of ze de vakjes breder willen maken...
tja, ik kan niet meer telebankieren met de rabo via ie 6Op woensdag 05 september 2001 10:31 schreef VTec het volgende:
Ik kom een vreemd probleem tegen met de nieuwe MS Explorer 6 en bankieren via het internet bij de Postbank. Wanneer ik het betalingskenmerk moet invullen dan kan ik bij de blokjes maar 3 ipv 4 cijfers invullen (zie screenshot). Mijn broertje had hetzelfde probleem met de beta versie, maar zo te zien is deze bug er nog niet uitgehaald. Wanneer ik een vorige versie van Explorer gebruik dan is er geen probleem.
[afbeelding]
Iemand een idee om nog te proberen ?
dus
je moet ook altijd even w8 met het installen van een nieuwe soort IE, vele bedrijven en instellingen zijn ermee bezig om hun product goed te laten werken ermee, maar vele hebben problemen .. vb: startpagina.nl(als je member bent inloggen in je cockpit), postbank, rabobank enz..
ik vind vooral die advertentie cookie blokker erg coolOp donderdag 06 september 2001 00:34 schreef Kev0867 het volgende:
je moet ook altijd even w8 met het installen van een nieuwe soort IE, vele bedrijven en instellingen zijn ermee bezig om hun product goed te laten werken ermee, maar vele hebben problemen .. vb: startpagina.nl(als je member bent inloggen in je cockpit), postbank, rabobank enz..
De oplossing is heel simpel. IE6 heeft een nieuw "Privacy" tabblad in de options. Daar staat standaard aangegeven dat cookies alleen worden toegelaten als ze van het domain komen van de website die je op dat moment bezoekt. Als de Postbank site in een frame oid een ander (sub)domein gebruikt kan dat cookie dus niet worden gemaakt. ff die settings aanpassen en klaar is kees. Er komt ook zo'n icoontje onder in je IE venster waar je op kan dubbelklikken om te zien welke cookie het probleem is.
Gebruik de Search voor meer info...
Iemand deze tip al geprobeerd ?Op donderdag 06 september 2001 01:09 schreef Joop het volgende:
De oplossing is heel simpel. IE6 heeft een nieuw "Privacy" tabblad in de options. Daar staat standaard aangegeven dat cookies alleen worden toegelaten als ze van het domain komen van de website die je op dat moment bezoekt. Als de Postbank site in een frame oid een ander (sub)domein gebruikt kan dat cookie dus niet worden gemaakt. ff die settings aanpassen en klaar is kees. Er komt ook zo'n icoontje onder in je IE venster waar je op kan dubbelklikken om te zien welke cookie het probleem is.
Dat zal dat probleem met dat betalingskenmerk echnie oplossen.Op donderdag 27 september 2001 14:59 schreef VTec het volgende:
[..]
Iemand deze tip al geprobeerd ?
maar je akn gewoon dmv knippen en plakken het betalingskenmerk invullen dat werkt namelijk WEL gewoon
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Cool, je hebt gelijk, dat werkt !!! Thanks !!!Op zondag 30 september 2001 01:06 schreef Chaoss het volgende:
[..]
Dat zal dat probleem met dat betalingskenmerk echnie oplossen.
maar je akn gewoon dmv knippen en plakken het betalingskenmerk invullen dat werkt namelijk WEL gewoon
Tjah... IE-gebruikers hebben mazzel dat er tenminste nog enige kans is dat de PB ernaar kijkt. Er was ook een probleem met Mozilla + Java plugin, maar niemand bij de PB die begreep waar ik het over had. Heb tenslotte Sun maar gebeld, en die hebben via hun mensen die bij de PB zijn gedetacheerd geregeld dat het in orde kwam...Op woensdag 05 september 2001 10:31 schreef VTec het volgende:
Ik kom een vreemd probleem tegen met de nieuwe MS Explorer 6 en bankieren via het internet bij de Postbank. Wanneer ik het betalingskenmerk moet invullen dan kan ik bij de blokjes maar 3
Verwijderd
Volgens mij is het inderdaad een probleem met Java. Dat zit in IE 6 niet meer standaard ingebakken ofzo (praat nu uit herinnering, but correct me if I'm wrong).
Ik heb IE6 maar eraf gegooid en gebruik weer IE 5.5 SP2. Ik zal in ieder geval een kennis bij Postbank Multimedia (valt de site onder) op deze discussie attent maken.
Greetz
Ik heb IE6 maar eraf gegooid en gebruik weer IE 5.5 SP2. Ik zal in ieder geval een kennis bij Postbank Multimedia (valt de site onder) op deze discussie attent maken.
Greetz
Pagina: 1