Toon posts:

ATA 100 + geen ATA 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey.

Ik heb even mun ouwe Maxtor 20 gig aan gesloten bij mun IBM 30 gig ata 100. Nou is mijn maxtor geen ATA 100. Maar ik wil mun IBM ff opnew partitioneren enzo.

Nou had ik de vorige keer dat ik dit deed, het idee dat door het kopieeren mun files nogal corrupted raakte. In de zin van dat ze gewoon lekker niet meer werkte..

Is dit normaal of een vaker voorkomend probleem ?

BvD iig ...

GreetZ FlitzZ

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb btw niet de search gebruikt bedenk ik me net .... excuses daarvoor ... was een beetje overhaast :)

Neemt niet weg dat reply's welkom zijn ....

ThnX

Verwijderd

Lijkt me niet normaal. En heeft volgens mij niks te maken met het feit dat de ene schijf ATA100 is en de andere niet. Het IDE kanaal draait op de laagste snelheid van de twee.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Kan zijn dat ze elkaar niet leuk vinden.. Altijd maar 1 aansluiten dan. Heb ik ook eens gehad met een ouwe bigfoot (de echte) en een maxtor. Oude bigfoots hadden (onder andere) het kwaaltje dat ze vaak niet wilden samenwerken met schijven van andere merken. Kan zijn dat dit ook zo'n toevallige combinatie is.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Newby ? .... Jezus zeg .... erm ... als ik zeg dat in mun device mannager, prim ide kanaal 2 op pio only stond, dat dat waarschijnlijk zeker weten het probleem was ? of nie ? :( :Z

Mja, ff als toevoeging, DAT WAS HET .... /me voelt zich ERRUG dom .. >:) maar alsnog bedankt voor reply's ..

Gaat ik maar weer es aant copyen ..

LateRzZ all