Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeve
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 23-07-2024
Hoe krijg ik de Honeywell Lyric 6 op een constante temperatuur 24/7 op álle weekdagen?

Ik hoef m daarom niet zo nodig op de WiFi aan te sluiten, is hier zowiezo erg onbetrouwbaar.

Ik kan het in elk geval niet vinden in de handleiding…
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:12
Maeve schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:02:
Hoe krijg ik de Honeywell Lyric 6 op een constante temperatuur 24/7 op álle weekdagen?

Ik hoef m daarom niet zo nodig op de WiFi aan te sluiten, is hier zowiezo erg onbetrouwbaar.

Ik kan het in elk geval niet vinden in de handleiding…
...
In mijn geval heb ik hem gewoon via het scherm zelf op een temperatuur gezet, schema-functie staat volgens mij gewoon uit. Ook hier is hij ontkoppeld van de Wi-Fi. Dus alsof het een simpele aan-uit thermostaat is.

[ Voor 4% gewijzigd door rscheper op 02-10-2023 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeve
rscheper schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:42:
[...]

In mijn geval heb ik hem gewoon via het scherm zelf op een temperatuur gezet, schema-functie staat volgens mij gewoon uit. Ook hier is hij ontkoppeld van de Wi-Fi. Dus alsof het een simpele aan-uit thermostaat is.
Dat heb ik de eerste keer ook gedaan, maar om 00.00 u nam het programma het weer over. Hoe kan je zien of het schema is in-of afgeschakeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Maeve op 02-10-2023 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeve
Dank, maar is niet echt t antwoord op mijn vraag. Ik moet bij ma-vrij/za-zo alle periodes alle periodes langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Maeve schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:34:
[...]

Dat heb ik de eerste keer ook gedaan, maar om 00.00 u nam het programma het weer over. Hoe kan je zien of het schema is in-of afgeschakeld?
Bij mij zit rechtsonderin een agenda-achtige icoon met een streep er door. Als ik daar op tik krijg ik bovenin het scherm hetzelfde icoon te zien. Dan staat de schema-functie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeve
rscheper schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:29:
[...]

Bij mij zit rechtsonderin een agenda-achtige icoon met een streep er door. Als ik daar op tik krijg ik bovenin het scherm hetzelfde icoon te zien. Dan staat de schema-functie uit.
In de handleiding staat, dat je daarmee het programma in of uitschakelt. Rechts bovenin staat t kalendertje, zonder streepje. Maar evengoed dank. Ik ga t ns uitproberen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
Ik denk dat hij met het programma bedoelt te zeggen dat je het schema uit zet. Want ik heb, zoals je kan zien, de doorgestreepte kalender. Op de 1e foto heb ik de temperatuur op 20 graden staan terwijl het 22,5 is. Doet hij niets, maar hij is wel aan.

De andere foto heb ik hem voor nu op 23 gezet en springt hij keurig aan, maar het icoontje met streep is aanwezig, zowel rechts als boven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YE5JP88A0HefSHrv_kJJST9yKo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/20HyWyJhsC0LS7Nbq9OyWFG7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSqwtITVgmhUVCPexIvXzJK5mzY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TuEcm4u0sq0cKGhCcIZ9lVb.jpg?f=fotoalbum_tile

Wat ik er mee wil zeggen is dat hij met het doorgestreepte icoon gewoon een aan/uit thermostaat is, zonder programma/schema.

@Maeve Heb je het nog kunnen proberen? Ben wel nieuwsgierig.

[ Voor 6% gewijzigd door rscheper op 03-10-2023 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeve
rscheper schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:18:
Ik denk dat hij met het programma bedoelt te zeggen dat je het schema uit zet. Want ik heb, zoals je kan zien, de doorgestreepte kalender. Op de 1e foto heb ik de temperatuur op 20 graden staan terwijl het 22,5 is. Doet hij niets, maar hij is wel aan.

De andere foto heb ik hem voor nu op 23 gezet en springt hij keurig aan, maar het icoontje met streep is aanwezig, zowel rechts als boven.

[Afbeelding][Afbeelding]

Wat ik er mee wil zeggen is dat hij met het doorgestreepte icoon gewoon een aan/uit thermostaat is, zonder programma/schema.

@Maeve Heb je het nog kunnen proberen? Ben wel nieuwsgierig.
Sorry, nog niet. Ff geen tijd. Zodra ik meer weet, meld ik het!

• Maeve
Beter laat dan nooit 🫣: heb het programma nu met kruisje erdoor, onder en boven. Blijft inderdaad nu continu op dezelfde temperatuur. Tnx!
Pagina: 1