Toon posts:

[playstation2] mod cartridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er voor de ps1 externe modcartridges zijn om backups te kunnen draaien.
Weet iemand ofdat deze ook verkrijgbaar zijn voor de ps2? ik heb namelijk weinig zin in soldeer werk.

>:)

Verwijderd

Er is een USB mod te krijgen, in principe is het een externe NEO2 chip. Solderen ben je nog niet helemaal vanaf want hij wordt op de USB poort aangesloten en dan moet er 1 draadje worden gesoldeerd op het mainboard van de ps2.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:11

franklin

denkt teveel...

en dan werkt het nog niet altijd of je moet de backups eerst weer patchen etc.. gewoon een neo4 (nog ff wachten) in je ps2 laten zetten!

Verwijderd

Topicstarter
neo4??? wazda? Ik heb wel van de neo chipz gehoord maar is dit een nieuwe chip die eraan komt?

Ik ben een beetje huiverig voor dat solderen aan de ps2 bak.... weg garantie.

Heeft iemand trouwens een technische uitleg over die beveiliging? Ik bedoel een hoe herkent de ps2 de cds... als het toch een 1 op 1 copy zou zijn dan moet het toch niet herken baar zijn voor die ps2... of gebruiken ze nog wat andere methodes?

Verwijderd

NEO4 is de nieuwste chip voor de ps2 en gaat binnenkort uitkomen. Als je huiverig bent om te solderen moet je deze chip niet zelf gaan installeren, hij heeft maar liefst 24 wires die gesoldeerd dienen te worden.

Alle info over NEO4 en de werking van de ps2 is te vinden op www.playstationmods.com en www.ps2ownz.com

Verwijderd

Topicstarter
mkay, dan maar wachten op de neo4
er is dus echt geen mogelijkheid om ze gewoon te copy-uh?

Verwijderd

leuke chip
maar stuur he niet op naar psx shop
die gast heeft geen ervaring en bluft aleen
wat isdat een klote winkel zeg
laat je niet naaien door he

Verwijderd

Topicstarter
thanxz 4 da tip... Wat zijn wel goede plaatsen om je ps2 om te laten bouwen?

Pagina: 1