Wireless Carplay & Android auto oplossing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27
Omdat mijn nieuwe auto (MG4) niet met 2 telefoons gelijktijdig via bluetooth verbonden kan zijn, zoek ik daarvoor een oplossing.

Er zijn verschillende Wireless Carplay / Android Dongle oplossingen maar ik krijg niet duidelijk welke units meerdere gelijktijdige verbindingen ondersteunen.

Het is niet de wens naadloos te wisselen tussen Android Auto/Carplay, maar om wel op 2 toestellen handsfree te kunnen bellen/bereikbaar te zijn.

Ik hoop dat iemand hierin een tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathan_jansen
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-12-2024
Hey @AcIDeR

Een CarPlay dongle biedt hiervoor niet de oplossing. Met CarPlay is max. 1 toestel te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:04
Moet je perse met 2 toestellen bereikbaar zijn, of op 2 verschillende telefoon nummers? Als het dat laatste is, dan moet je gewoon een dual sim telefoon nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-09 09:41
Je kunt toch 1 telefoon verbinden met AC/AA en 1 met bluetooth? Dat werkt bij mijn Kia althans prima (werktelefoon op Android Auto, privé via bluetooth, ben op beiden bereikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-06 22:17
[quote]AcIDeR schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:57:
Omdat mijn nieuwe auto (MG4) niet met 2 telefoons gelijktijdig via bluetooth verbonden kan zijn, zoek ik daarvoor een oplossing.

Er zijn verschillende Wireless Carplay / Android Dongle oplossingen maar ik krijg niet duidelijk welke units meerdere gelijktijdige verbindingen ondersteunen.

Het is niet de wens naadloos te wisselen tussen Android Auto/Carplay, maar om wel op 2 toestellen handsfree te kunnen bellen/bereikbaar te zijn.

Ik hoop dat iemand hierin een tip heeft?
[/stuur een pb]