Viper ruil

Pagina: 1
Acties:

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb een Viper II z200 32Mb met de s3 chipset, het is wel niet een hele super kaart (af en toe foutjes in polygons), maar het grootste probleem is dat ik m'n tv-out niet aan de praat krijg.

Ik heb het geprobeerd via een normale coax kabel op tv en vcr, met een rca naar scart kabel op tv en vcr, en met een svideo naar scart op me tv en scart.

Ik heel braaf terug naar de winkel, kreeg ik 5 weken later een nieuwe kaart van hastec. Of er was inderdaad een bug in de kaart of hastec was te lui en geeft gewoon een nieuwe kaart, anyway die nieuwe kaart werkt ook niet naar behoren met video out. ik krijg totaal geen beeld.

Nu heb ik een deal met winkel om de viper te ruilen voor een hercules 3d prophet 4000 64Mb tv-out. qua prijs zijn ze het zelfde maar is die hercules een redelijke kaart? of kan iemand mij helpen om wel tv-out werkende te krijgen met de viper?

ik heb op meerdere tv's getest, verschillende drivers, nieuwste bios geflashed en verschillende kabels, maar niks werkt.

thanks in advance

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Het is inderdaad een mooie ruil... ;)
Die Viper word steeds minder ondersteund, en die Hercules is net uit..dus grote kans dat je daar meer profijt van hebt.

Foutje... zag je systeem niet staan... nu wel. Tis een hele mooie ruil,dus je moet het gewoon doen

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
die Hercules 4000 is met Kyro chipset, redelijk van snelheid, maar geen wonder...
zeker dat je alles juist doet? zou mij verwonderen dat je 2 kapotte kaarten na mekaar koopt

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Niet doen dus. Da's namelijk een Kyro 1 en niet de veelbesproken Kyro II. Je Vipertje trekt deze kaart er lachend uit. Ik zou doorhameren voor een Kyro II, dat moet te doen zijn als ze al met zo'n aanbod komen - als het je alleen om performance gaat kun je ook genoegen nemen met een veel goedkopere GF2MX.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Vai, krijg je bij de Viper II wel de keuze te zien om de TV-out te gebruiken ? Twee zaken zijn erg belangrijk voor de TV-out van de Viper II: de laatste biosupdate + de laatste referentie drivers (versie 9.51.12). Wanneer je gebruik maakt van deze twee updates, mag de kaart normaal gesproken geen problemen geven. Het blijft ook altijd moeilijk te achterhalen waardoor nu precies de problemen ontstaan. Zo kan bijvoorbeeld de kabel te lang zijn die je gebruikt. Zeker wanneer dit al de 2e kaart is die je probeert ben ik geneigd om te zeggen dat de kaart niet zozeer het probleem is maar dat het probleem ergens anders te zoeken is (in combinatie met de Viper II).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik zou gewoon een klein beetje meer bijleggen een de kyro 2 nemen (dies best goed hoor ik)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op woensdag 05 september 2001 10:40 schreef Bene het volgende:
Niet doen dus. Da's namelijk een Kyro 1 en niet de veelbesproken Kyro II. Je Vipertje trekt deze kaart er lachend uit. Ik zou doorhameren voor een Kyro II, dat moet te doen zijn als ze al met zo'n aanbod komen - als het je alleen om performance gaat kun je ook genoegen nemen met een veel goedkopere GF2MX.
De Viper2 trekt de Kyro1 er lachend uit? Ik denk het niet. De Viper2 is nog langzamer dan een GeForce1 SDR (behalve in 32-bit Quake3 misschien). De Kyro1 zit net iets onder een GeForce2MX.

PC Specs

Pagina: 1