Evbox Livo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 21:12
Vragen en opmerkingen met betrekking tot de Evbox Livo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 21:12
Niet zeker of een apart topic gewenst/nodig is, maar dan staan de vragen en antwoorden in ieder geval bij elkaar.

Sinds een maand ongeveer hangt er (prive) een livo aan de muur. De box/paal werkt prima en is met een druppel/pas en app de starten. Kan ook door alleen insteken, maar ja de oprit is wel voor iedereen bereikbaar.

Nadeel is wel dat ik regelmatig in de Evbox everon app (opnieuw) moet inloggen, maar goed ik laad niet zo vaak.

De paal is ook bereikbaar via Wifi (en evt 4g voor Evbox en de app), so far zo goed.

Nu wil ik echter wel wat meer kwa uitlezen, hier loop ik tegen vragen en en heb ik wellicht een duwtje nodig. De paal via een browser benaderen gaat prima, alleen krijg ik dan een mooie (hele, hele lange) lijst met alle licenties die gebruikt worden en verder niets.

Iemand een idee hoe ik meer kan uitlezen en eventueel instellen? Google (en chatgpt) helpen niet echt tot nu toe, En zoeken op tweakers levert ook nog niet zo veel op. Een tip hoe het in Domoticz werkt zou helemaal handig zijn, maar ook daar lopen de zoekacties na een kort begin helemaal dood.