Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ai88
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 01-10-2023
.dag!

ik ben op zoek naar een telefoon (mag ook een oude versie zijn), ik wil zeker 4g omdat 5g door mijn toenemendeeu gevoeligheid niet werkt voor mij. Ik ben ook gevoelig voor de straling die uit telefoons komt en sommige laptops (ik stotter heel mijn leven en kom erachter dat ik een aandoening heb aan mijn zenuwstelsel), hierdoor moet ik me nog beter beschermen juist sterker te worden.

Ik wil graag weten welke smartphones minder straling/frequentie uitzenden. Zeker ik nu bestolen ben van mijn spullen, wil ik deze keer een juiste betaalbare keuze maken voor de smartphone.

Dank! Groet Aida

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 13:02
Hoe minder een telefoon kan, hoe minder signalen deze uitstuurt. Dus zie je bij de dure telefoons 5g al standaard, bij de goedkopere zie je alleen 4g nog, al zal 5g daar ook naartoe doorsijpelen.

Een optie is deze telefoon van dit jaar (als die voldoet voor je kun je technisch weer een 5 jaar vooruit):
uitvoering: Samsung Galaxy A14 4G, 128GB opslag Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Misschien kan je behalve beperkte straling en zeker 4G wat meer wensen aangeven? Nu is de range al vrij groot en kan men maar beperkt relevant advies geven.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters