Ps5 2e hands digital spellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degussa1983
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-12-2024
Goedemorgen allemaal,

Ik sta op het punt om een ps5 digital met een aantal spellen over te nemen van een vriendin. Hoe “koop” ik die 2e hands digitale spellen eigenlijk? Ik neem aan dat die spellen gekoppeld zijn aan haar account en niet meer speelbaar zijn als ik inlog met mijn psn account.

Op internet heb ik al aardig wat gezocht, maar ik kom mijn antwoord niet tegen.

Beste antwoord (via degussa1983 op 01-10-2023 11:53)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54

BM

Moderator Spielerij
Wat @Jelloz al aangeeft, dat gaat niet lukken. De enige manier is om het account van die vriendin op je PS5 te laten staan, digitale games kunnen niet naar een ander account overgezet worden.

Ik lees nog iets over gamesharing, maar dat is meer 'lenen', dan dat je echt eigenaar van die spellen word (hoe dit in de praktijk werkt weet ik niet, ik heb geen PS5 staan).

Mocht je echt graag games 2e hands kopen en verkopen dan is een disc versie nog steeds de eenvoudigste optie, daarbij is dat allemaal geen probleem.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:57
Tenzij je haar account overneemt lijkt me dat niet gaan.

Daarom is een disc versie zoveel makkelijker, game kost hetzelfde maar kan je nog door verkopen.

Je moet alleen af en toe opstaan om spel te wisselen.

Als ze haar account kwijt wil is dit nog poging waard: https://www.playstation.c.../change-sign-in-id-email/

[ Voor 25% gewijzigd door Jelloz op 01-10-2023 11:13 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54

BM

Moderator Spielerij
Wat @Jelloz al aangeeft, dat gaat niet lukken. De enige manier is om het account van die vriendin op je PS5 te laten staan, digitale games kunnen niet naar een ander account overgezet worden.

Ik lees nog iets over gamesharing, maar dat is meer 'lenen', dan dat je echt eigenaar van die spellen word (hoe dit in de praktijk werkt weet ik niet, ik heb geen PS5 staan).

Mocht je echt graag games 2e hands kopen en verkopen dan is een disc versie nog steeds de eenvoudigste optie, daarbij is dat allemaal geen probleem.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degussa1983
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-12-2024
Thanks voor de reacties. Was ik al bang voor…