[T.net] Meuktracker - Updates per email

Pagina: 1
Acties:

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Topicstarter
Ik heb een vraagje over de Updates per email bij de meuktracker.
Op het ogenblik is dit alleen mogelijk bij 'Driver Updates', 'BIOS Updates' en 'Firmware Updates'.
Waarom is het (nog) niet mogelijk om dit ook bij 'Software Updates' te doen? (Of breng ik nu iemand op ideeen? ;))

Is het trouwens ook mogelijk om naast dingen als versienummer, OS-en en downloadlocatie ook de grootte van dat bestand weer te geven. Ik download regelmatig updates via de meuktracker (via modem) en als ik dan het downloadschermpje krijg en ik zie '10 Kb van 28 Mb gedaan', dan denk ik altijd 'Had ik dat maar eerder geweten :(, morgen maar weer een paar ZIP-disks mee naar mijn werk.'

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Software staat niet in een centrale database -> geen uniek nummer -> geen version history -> geen mailtjes :{

Die filegrootte's weet ik niet, misschien kan het alleen met bestanden op de server :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Filesize kan op zich wel toegevoegd worden, maar dan moet diegene die de update post wel eerst de file gaan downloaden en dat is wat minder handig voor modemgebruikers.