Toon posts:

CS 1.3 waar en wanneer ??!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, alle vaste CS-ers op dit forum willen natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe CS hebben dus dit is msschien een goeie manier om onze kennis te bundelen en eventuele onbekende mirrors te posten want het word natuurlijk rete druk als hij eenmaal uit is.
en weet er al iemand een Exacte datum ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Exacte datum = gerucht VANDAAG. Zeker is dat natuurlijk niet :P

Mirrors: Ik heb de vorige keer GOEIE ervaringen met ftp2.cistron.nl gehad. Die hadden hem vroeg en op een SNELLE mirror. Daarnaast heeft Strikerz.net een mirror belooft (en die hangen op dezelfde verbinding als T.net dus reken maar uit :P)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
vandaag?

/edit

argh ik las net dit op counter-strike.nl
ps. Ik hoorde dat CSv1.3 pas volgende week kwam :(((
Dus moeten we blijven wachten. (zoals altijd)

--(Pixxa)---(CS v1.3)---(Woensdag 5 September)---

• IceStorm

IceStorm

Ok, om de geruchtenstroom op gang te houden, ik pluk net dit van cs.nl af:
CS v1.3

Ik zei dat de_vertigo, de_rotterdam en cs_thunder uit de officiele mappack verdwenen
Dat is niet helemaal waar.
De_Vertigo blijft erin ! Dus dat is opgelost en ten 2e Er komt nog een nieuwe map in V1.3 genaamd : de_storm door mapper flipmode|Daank!

Dus nu gaan de_rotterdam en cs_thunder eruit en komen de_torn, de_survivor en de_storm erin
Allemaal de_ maps dus dat is weer leuk ...

ps. Ik hoorde dat CSv1.3 pas volgende week kwam :(((
Dus moeten we blijven wachten. (zoals altijd)

--(Pixxa)---(CS v1.3)---(Woensdag 5 September)---

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
LOL :D

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik reken er iig NIET op...(althans, niet vandaag!).
En als hij wel komt zal het verdomd moeilijk worden hem ergens vandaan te plukken... :'(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• IceStorm

IceStorm

Mwa ik weet niet. CS updates komen altijd wat vaag. Van 1.1 werd ook gezegd dat ie pas 'volgende week' kwam en toen stond ie er ook opeens ;). Dus ik hou nog wat hoop.
Oh en als ie vandaag uitkomt wordt het zeker wel vanmiddag ;)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Idd, 6 uur tijdsverschil... :'(
3 nieuwe maps...PodBot maar weer eens uit het stof halen..
Kga ook maar weer ff een cleaninstall doen...CS vertoond de laatste tijd kuurtjes...(zellufs ICQ zet mijn gehele sys vast :( )

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
uhm kwam er tegelijkertijd ook niet een update van halflife uit? Die zul je ook wel nodig hebben.

/me denk dat er een hoop gedownload gaat worden en ik heb alvast medelijden met de modemmers :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Thunder eruit :( :'(

't Was toch niet zo'n slechte map? Gooi dan de_nuke eruit.. die zuigt pas... ik vind eigenlijk dat thunder heerst... ;(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

nuke is niet slecht hoor. dat is 1 van onze war maps

• Marv
Op woensdag 05 september 2001 15:00 schreef SuB het volgende:
nuke is niet slecht hoor.
Wellus... nietus... wellus nietus ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• IceStorm

IceStorm

Ik snap niet waarom 747 erin blijft zitten?
En ik snap niet waarom er ALLEEN maar de_ maps gemaakt worden? Ik vind bomb maps echt kewl maar een extra as_ map of 2-3 zou ik niet erg vinden.

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 15:15 schreef IceStorm het volgende:
Ik snap niet waarom 747 erin blijft zitten?
En ik snap niet waarom er ALLEEN maar de_ maps gemaakt worden? Ik vind bomb maps echt kewl maar een extra as_ map of 2-3 zou ik niet erg vinden.
Reden is omdat bij DE maps nog een klein beetje de objectives worden vervuld en bij de rest het toch alleen maar team deathmatch is, behalve bij AS uiteraard, maar niemand speelt dat sowieso.
En 747 is een heerlijke map om lekker te shotgunnen :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
747 roelt.

Hij is lekker anders. Waardeer het of waardeer het niet.
Para is hier zeer goed bruikbaar, en vooral de shotgun natuurlijk. Het geeft gewoon een cool gevoel om een vliegtuig te infiltreren ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Marv
Bij cs_militia wordt de mission toch soms ook wel gehaald... en cs_italy...
Nou ja.. ik probeer 'm vaker wel te peren met de hostages... leuk als je precies de terrors weet te ontwijken en dan.. $$$$$ *kassa geluid* $$$$$ :7

Maar je hebt gelijk, bij defusion maps wordt vaker gespeeld om de mission.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

bij CS maps heb je wel eens lamer T's die meteen de hossies killen :r

maar dat doen ze gelukkig maar 2x maximaal >:) :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ^^0nMe
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Ik ben blij dat ze vertigo erin hebben gelaten, een van de betere maps.
Hehe, 747 is niet mijn beste map, ik haat het als je niet vrij rond kan bewegen, in het vliegtuig heb ik een beetje claustrofobische gevoel :D
Er zijn al zo weinig AS maps, dan vind ik het toch wel eerlijk als er een daarvan erbij komt. Op strikerz speelt men altijd wel op objectives, ongeacht de map.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de voicechat functie, hoeveel BW het kost en of het wel een beetje goed werkt.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
Ze moeten gewoon de nadruk bij scores meer op teamoverwinningen leggen. Er zijn mods waar individuele scores niet eens weergegeven worden :) dat verplicht lui om de missie te laten slagen, anders zie je niets van je (team)prestaties terug

Ik vind het ook altijd k*t als er zo'n l*l met de bomb op zijn rug gewoon de bombspot voorbij loopt omdat ie nog een kill wil hebben....het liefste schiet ik m dan door zijn kop om de bomb dan maar zelf te plaatsen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 05 september 2001 16:24 schreef stefijn het volgende:
Ze moeten gewoon de nadruk bij scores meer op teamoverwinningen leggen. Er zijn mods waar individuele scores niet eens weergegeven worden :) dat verplicht lui om de missie te laten slagen, anders zie je niets van je (team)prestaties terug

Ik vind het ook altijd k*t als er zo'n l*l met de bomb op zijn rug gewoon de bombspot voorbij loopt omdat ie nog een kill wil hebben....het liefste schiet ik m dan door zijn kop om de bomb dan maar zelf te plaatsen.
hahah ik heb soms niet door dat ik de bom heb :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Stefke
Op woensdag 05 september 2001 17:03 schreef YakuzA het volgende:

[..]

hahah soms heb ik gewoon geen zin om de bom te plaatsen :P
Dan kom maar niet op FF-servers

;)

(sorry voor het vernueken van je kwoot :P )

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 16:24 schreef stefijn het volgende:

Mee eens gewoon minder geld uitdelen. Dus als dus alleen als de bom is ontploft of gediff. geld geven voor betere wapens ofzo ;)

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 17:12 schreef stefijn het volgende:

[..]

;)

(sorry voor het vernueken van je kwoot :P )
Huhhh is dat nederlands :?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 05 september 2001 17:12 schreef stefijn het volgende:

[..]

;)

(sorry voor het verneuken van je kwoot :P )
Ja ik vind het zo lame staan in de stats als ik 10000+ punten heb voor de bom planten ;)

PSN

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
Waar kun je POD bot downloaden

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 05 september 2001 17:18 schreef B-BRAIN het volgende:
Waar kun je POD bot downloaden
http://www.google.com/search?q=podbot&site=search&hl=en&safe=off&output=search

Waz niet zo moeilijk te vinden

PSN

Verwijderd

Ppff... benik hele dag weg is 1.3 niet eens uit... :r

Verwijderd

Er mogen van mij wel wat mappen bij. Nieuwe zijn nooit weg natuurlijk. Ik snap alleen niet waarom ze er oude uithalen. Zo slecht zijn ze nu ook weer niet. Alleen Rotterdam vind ik zwaar bagger. Veel te groot en te donker en bombspots tever uit elkaar.

Thunder en vertigo vind ik ook niet echt leuk maar wel te spelen.

Een paar AS-mappen erbij zou ook wel leuk zijn.

En meer nadruk op teamscore zou idd leuk zijn. Ik word niet goed van mensen die gaan (base)campen of snipen met de bomb. En dan vraag je of ze dan tenminste de bom willen weggooien en zelfs dat willen ze niet doen. |:( DE-mappn vind ik wel leuker, daar wordt nog gespeeld voor een doel. Bij CS-mappen lijkt het meer team-deathmatch, er wordt niet gespeeld voor het objective. Bij AS-mappen ook vaak niet. |:(

• IceStorm

IceStorm

Ik zou willen dat public CS servers ES mappen zouden toelaten :D

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 19:14 schreef IceStorm het volgende:
Ik zou willen dat public CS servers ES mappen zouden toelaten :D
Eeehh.. sorry wt zij ES-mappen :?

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 19:28 schreef Stellarc het volgende:

[..]

Eeehh.. sorry wt zij ES-mappen :?
ES=escape, vet gaaf was dat altijd

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
escape mappen waren dat.
^^ iemand was me voor ^^

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 19:31 schreef Kemania het volgende:

[..]

ES=escape, vet gaaf was dat altijd
maar die zijn toch nog wel ergens te spelen :?

Je kan straks met 1.3 dingen niet meer spelen of is het
downwards-compatibale :?

• Stefke
Als een server ze host kun je ELKE map spelen

check:

http://www.cs-maps.jolt.co.uk/indexmaps.php?page=intromaps.php

Daar kun je vrijwel elke map ooit gemaakt downloaden. Tevens worden op JOLT CSservers veel alternatieve maps gehost

• IceStorm

IceStorm

Ja 'alternatieve' servers spelen idd nog wel eens es-maps. Ik weet het niet, ik heb er een gespeeld tijdens mijn eerste LAN met CS en ik vond het gewoon leuk spelen.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 18:25
ik zag op www.gamers.nl een link staan naar een nieuwe map namelijk de_storm ;) http://web.wanadoo.be/xen/clan/de_storm.zip

• Stefke
Op woensdag 05 september 2001 23:22 schreef IceStorm het volgende:
Ja 'alternatieve' servers spelen idd nog wel eens es-maps. Ik weet het niet, ik heb er een gespeeld tijdens mijn eerste LAN met CS en ik vond het gewoon leuk spelen.
Tuurlijk, is toch goed voor de afwisseling...ik heb nog nooit een ES map gespeeld, maar ik kan me voorstellen dat dat totaal andere speelwijze vraagt
Op woensdag 05 september 2001 23:31 schreef tinus1983 het volgende:
ik zag op www.gamers.nl een link staan naar een nieuwe map namelijk de_storm ;)[url="http://www.web.wanadoo.be/xen/clan/de_storm.zip[/url]
Die map staat ook op bovenstaande link (Zoals ik al zei, zo goed als elke ooit gemaakte map staat daar, dus als je er 1 zoekt, bijv. de_torn - weliswaar beta, maar goed).

Op JOLT speel ik storm al een maand of 2 (niet regelmatig, maar zo af en toe) en die is best leuk. Je speelt hem een beetje als Aztec, veel lange rechte stukken, dus zorg dat je een goed afstandsschot hebt :)

• Marv
Op woensdag 05 september 2001 23:22 schreef IceStorm het volgende:
AS maps worden niet meer gespeeld omdat het te moeilijk was om de balance in het spel te houden, bij de meeste mappen was het zo dat de CT's met z'n alle bij het laatste stukje van de map gingen zitten (bij de escape plaats dus :P ) en dan maar wachten.... en wachten... en dan ratelen maar :P

• Stefke
Op donderdag 06 september 2001 07:30 schreef Marv het volgende:

[..]

AS maps worden niet meer gespeeld omdat het te moeilijk was om de balance in het spel te houden, bij de meeste mappen was het zo dat de CT's met z'n alle bij het laatste stukje van de map gingen zitten (bij de escape plaats dus :P ) en dan maar wachten.... en wachten... en dan ratelen maar :P
Dat moet toch op te lossen zijn door bijvoorbeeld de escape plaats heel open te maken met veel dekking eromheen of zoiets? Bijvoorbeeld als escape een rioolput in het midden van een plein, met daar gebouwen omheen...

Dan kan CT daar wel gaan zitten, maar dan zijn ze een sitting duck voor de T's die vanuit de goede spots de escapespot kunnen aanvallen.
Daardoor ligt de nadruk niet meer op de escapeplaats, maar wordt die verlegd naar de lokaties in de omgeving van de escapeplaats, en die kun je zoveel maken als je wil.

(Ik zou het wel een uitdaging vinden om een es_map te maken die wél in balans is. Het lijkt me dat als je die 1 kunt maken die echt goed en mooi is dat ie zomaar in CS opgenomen wordt, bij gebrek aan es_maps. Jammer alleen dat ik geen maps kan maken)
Pagina: 1