Beste mensen, mijn vrouw haar telefoon heeft een synchronisatie probleem.
Wij hebben natuurlijk beiden ons eigen Gmail account.
In mijn agenda heb ik mijn vrouw gedeeld en bij mijn vrouw mijzelf.
Zo kunnen we altijd elkaars/gezamelijke afspraken zien.
Als ik op mijn hp of laptop een afspraak inplan of verwijder komt deze direct op mijn hp en laptop maar niet op de hp van mijn vrouw ook niet als ik hem handmatig laat synchroniseren.
Als ik op mijn laptop inlog op het Gmail account van mijn vrouw verschijnt de afspraak daar ook in.
Als ik op de hp van mijn vrouw een afspraak inplan of verwijder dan komt deze wel direct op mijn laptop en hp.
Ik heb al diverse stappen geprobeerd die op internet werden geadviseerd maar het lijkt er op dat ik de juiste oplossing nog niet gevonden heb.
Ik denk dat ik mijn eigen fout gevonden heb.
.
Ik had een gezamelijk account aangemaakt die ik alleen aan mijn eigen agenda had toegevoegd.
.
Deze had ik eerst bij mijzelf verwijderd daarna miste ik heel veel meldingen.
Het probleem is nu dat als ik op dat account inlog de agenda ineens leeg is?
In eerste instantie stond dit gezamelijk account onder 'Mijn agenda's', daar krijg ik m niet terug maar wel onder 'Andere agenda's.
Wie weet hoe ik dit oplos, en vooral alle afspraken weer terug krijgen in het gezamelijke account?
Wie kan mij helpen?
B.v.d. Cor
Wij hebben natuurlijk beiden ons eigen Gmail account.
In mijn agenda heb ik mijn vrouw gedeeld en bij mijn vrouw mijzelf.
Zo kunnen we altijd elkaars/gezamelijke afspraken zien.
Als ik op mijn hp of laptop een afspraak inplan of verwijder komt deze direct op mijn hp en laptop maar niet op de hp van mijn vrouw ook niet als ik hem handmatig laat synchroniseren.
Als ik op mijn laptop inlog op het Gmail account van mijn vrouw verschijnt de afspraak daar ook in.
Als ik op de hp van mijn vrouw een afspraak inplan of verwijder dan komt deze wel direct op mijn laptop en hp.
Ik heb al diverse stappen geprobeerd die op internet werden geadviseerd maar het lijkt er op dat ik de juiste oplossing nog niet gevonden heb.
Ik denk dat ik mijn eigen fout gevonden heb.

Ik had een gezamelijk account aangemaakt die ik alleen aan mijn eigen agenda had toegevoegd.

Deze had ik eerst bij mijzelf verwijderd daarna miste ik heel veel meldingen.
Het probleem is nu dat als ik op dat account inlog de agenda ineens leeg is?
In eerste instantie stond dit gezamelijk account onder 'Mijn agenda's', daar krijg ik m niet terug maar wel onder 'Andere agenda's.
Wie weet hoe ik dit oplos, en vooral alle afspraken weer terug krijgen in het gezamelijke account?
Wie kan mij helpen?
B.v.d. Cor
[ Voor 30% gewijzigd door Manado op 30-09-2023 09:53 . Reden: Aanvulling ]