Ik had eerder Soundcore Spirit earbuds met een verbindingsdraad tussen de earbuds en vleugeltjes, zodat ze goed in mijn oren blijven hangen. Deze waren me heel goed bevallen en drie jaar meegegaan met dagelijks gebruik, maar helaas niet meer te koop.
Nu heb ik een soortgelijk type van een onbekend merk, maar die bevallen een stuk minder, dus zoek ik nieuwe.
Mijn probleem is, dat ik niet goed weet hoe ik dit type earbuds moet zoeken.
Ze zijn draadloos qua aansluiting, maar er zit wel een verbindingsdraad met bediening tussen de earbuds en ik zou niet graag zonder die draad willen.
Ook voor die vleugeltjes, vind ik niet de goede zoektermen.
Hoe kan ik deze specificaties binnen de hoofdtelefoon productkeuze van Tweakers filteren?
Of anders tips om (in het Nederlands, Engels of Duits) gericht te kunnen googelen?
Nu heb ik een soortgelijk type van een onbekend merk, maar die bevallen een stuk minder, dus zoek ik nieuwe.
Mijn probleem is, dat ik niet goed weet hoe ik dit type earbuds moet zoeken.
Ze zijn draadloos qua aansluiting, maar er zit wel een verbindingsdraad met bediening tussen de earbuds en ik zou niet graag zonder die draad willen.
Ook voor die vleugeltjes, vind ik niet de goede zoektermen.
Hoe kan ik deze specificaties binnen de hoofdtelefoon productkeuze van Tweakers filteren?
Of anders tips om (in het Nederlands, Engels of Duits) gericht te kunnen googelen?