Toon posts:

Cd branden stopt halverwege

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder Windows2000 (:() krijg ik constant halverwege het branden van een cd een fout melding.
Ik heb verschillende merken CD's geprobeerd, ook verschillende applicaties gebruikt (Nero en Easy CD creator), geen enkel verschil.
Ook het plaatsen van default instellingen in de bios heeft geen enkele invloed....

Wie kent dit probleem of weet mischien wat een oplossing kan zijn?

HW: Athlon 1Ghz, K7, 128Mb, Gforce2, 40Gb, Samsung 12x10x32.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:05

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> O&IO

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-04 21:09
Wat voor foutmelding krijg je?

Ik heb wel eens meegemaakt bij iemand dat ie steeds (op willekeurige tijdstippen) een buffer underrun kreeg. Nadat we alle programma's met CTRL-ALT-DEL hadden afgesloten, werkte het wel. Uiteindelijk bleek een in de achtergrond draaiend programma voor problemen te zorgen.

Misschien moet je dat ook eens proberen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Ik heb idd hetzelfde probleem.... er zijn nu al 10 cd's achter elkaar naar de Kl@te.......(divxjes fikken)

Maar een audio cdeetje gaat wel op volle snelheid door :? :?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-04 19:24
wat geeft nero voor fout ?? kijk eens in de log file die je na het branden kan saven (staat waarschijnlijk ook nog in de dir).

staat de master/slave instellingen goed ??
zet DMA / synchro eens aan of uit....aan moet sneller zijn maar ik weet dat het soms probs. geeft.