Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bucovaina89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-07 17:55
Ik heb een OnePlus 7T waar ik nog foto's van af wil halen nadat het scherm stuk is gegaan. Nu vond ik op AliExpress 2 typen scherm, OLED en original, ... De OLED is 31 euro, original 139 euro.

Where's the catch? Als het toch maar gewoon om de foto's eraf te krijgen is, dan is een OLED lijkt me die van 31 euro toch voldoende? Of betaal ik dan toch iet gewoon voor een protective glass dan?

2 typen in de link hieronder, je kan kiezen welk scherm:
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=8NEA8WJ5r5Tf

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 13:02
Lees de reviews of neem contact op met de verkoper.
De kans dat iemand hier toevallig net dat ene scherm gekocht heeft is klein.

Je kunt ook op marktplaats kijken naar een donor toestel en daar het scherm van overzetten, dan heb je zeker alle componenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Gezien je toch enkel de foto's eraf wilt halen, ga voor de goedkoopste die er een beetje betrouwbaar uit ziet. En wees ook niet verrast als de OLED en orginal allebei LCD schermen blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bucovaina89
Mja, ik ben voor nog een goedkopere gegaan :) 25 euro. 't is idd alleen maar om hem terug op te kunnen starten en foto's eraf halen. Zelfs al is het scherm echt niet om aan te zien, is het goed genoeg. Als hij echt goed genoeg is, misschien voor de zoon om in de auto films te zien. We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
bucovaina89 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:48:
't is idd alleen maar om hem terug op te kunnen starten en foto's eraf halen.
Als het toestel buiten het scherm om nog functioneel is kun je dit ook doen vanuit de recovery mode

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bucovaina89
@ImNotnoa : hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Als de telefoon geboot is in recovery mode kun je gewoon bij je data, er zijn manieren om via adb je patroon of pincode in te geven, de exacte procedure ken ik niet uit mijn hoofd maar Google kan je vast verder helpen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bucovaina89
Het goedkopere scherm was een hit. Het is effectief OLED. Nu merk ik wel op dat de achtergrond op mijn scherm die erop stond wel ERG gesatureerd lijkt. Misschien is het een low quality OLED, maar maakt niet zoveel uit voor mij, ik ben blij :)

Ik had ook een achterkant besteld die zogezegd van gorilla glass was, maar die is van plastic. Op zich nog beter, dat barst minder gemakkelijk.

Maar dus voor een paar tientjes heb ik mijn oude GSM terug tot leven gekregen en ga ik alle foto's eraf krijgen :)
Pagina: 1