Hoeveel scheelt cs mod met cs retail

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
In filesize ? CS Retail heeft volgens mij geen half life zooi, dus dat scheelt volgens mij weer 600 mb. Ik ga cs nl. ff proberen op een pc met weinig hd space

Verwijderd

Lijkt me logisch dat de retail minder ruimte in beslag neemt, het gebruikt alleen de half-life files die hij nodig heeft.

Maareuh, wat is je probleem? gewoon proberen en dan zie je het wel.

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

De CS retail versie is idd wel handig, maar heel lastig te upgraden, want je hebt toch de half-life updates nodig die hij soms niet accepteert. ik heb redelijk veel met de retail versie gespeeld, maar het is toch irri met het telkens updaten.

Wel is het fijn dat je er elke mod in die folder kan zetten zonder dat je half-life er bij moet hebben staan.

gaat het jou echt om ruimte te besparen moet je de retail pakken, wil je het simpel houden, de normale download versie met de nieuwste half-life updates.

veel plezier

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• ubermaestro
Op woensdag 05 september 2001 08:46 schreef ds het volgende:
Lijkt me logisch dat de retail minder ruimte in beslag neemt, het gebruikt alleen de half-life files die hij nodig heeft.

Maareuh, wat is je probleem? gewoon proberen en dan zie je het wel.
Als die retail wat kleiner is, dan ga ik die ff halen

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Ey Ripper :)
Maaruh ik heb de retail versie ook en de Half-Life updates heb je helemaal niet nodig voor CS.
Hoe kom je daarbij :?

Verwijderd

Ik heb ooit een keer geprobeerd de retail aan de praat te krijgen inc. updates etc. toen heb ik besloten na een heel hoop gekut toch maar de mod te downloaden en die werkte meteen :)

Ruimte gebrek :? ik heb nog een 2 gig schijfje voor je liggen :+
60 gb = 500 ==> 2gb = 16.67

dus je mag em voor 15 gulden hebben.

Verwijderd

bij retail zijn alleen de namen anders van de wapens omdat ze daar anders rechten voor moesten kopen

dus de namen zijn wel stom

de rest is hetzelfde

Verwijderd

Ja, ik was bij een computer kamp geweest en daar waren CS newbies, maar er stond wel CS op de standaard computers van hun. Hun vroegen bijvoorbeeld wat is een goed wapen en dan zeg ik: AK47 ofzo. Hun zeggen, waar staat die :( .

• ubermaestro
Op woensdag 05 september 2001 16:07 schreef Stellarc het volgende:
Ik heb ooit een keer geprobeerd de retail aan de praat te krijgen inc. updates etc. toen heb ik besloten na een heel hoop gekut toch maar de mod te downloaden en die werkte meteen :)

Ruimte gebrek :? ik heb nog een 2 gig schijfje voor je liggen :+
60 gb = 500 ==> 2gb = 16.67

dus je mag em voor 15 gulden hebben.
Nah heel me IDE channels zitten daar al vol :( 2 HD's en 2 cdrom's
Op woensdag 05 september 2001 16:09 schreef Bloodomen het volgende:
bij retail zijn alleen de namen anders van de wapens omdat ze daar anders rechten voor moesten kopen

dus de namen zijn wel stom

de rest is hetzelfde
Voor al die dingen zijn geloof ik wel fixes
Op woensdag 05 september 2001 16:04 schreef Psychoot het volgende:
Ey Ripper :)
Maaruh ik heb de retail versie ook en de Half-Life updates heb je helemaal niet nodig voor CS.
Hoe kom je daarbij :?
Eye Psychcoot :P !

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Moeilijk up te graden? :? Ik gebruik retail ook en als je de goede upgrade download, wat me handig lijkt, dan isser niks aan de hand en doet ie het gewoon hoor.

dunno

Verwijderd

Ik heb ook aldoor weer problemen met updaten, dan heb ik weer de verkeerde half-life update dan weer de verkeerde cs update. het is bij mij niet zo makkelijk als het lijkt :+

Verwijderd

Heb nog nooit probs gehad met upgraden van retail, bij mij vraagt die niet eens om die HL files.

wel irritant zijn die trieste namen

een CV47 ipv AK47 tsss...

• ubermaestro
Op donderdag 06 september 2001 22:36 schreef Rob_B het volgende:
Heb nog nooit probs gehad met upgraden van retail, bij mij vraagt die niet eens om die HL files.

wel irritant zijn die trieste namen

een CV47 ipv AK47 tsss...
Notepad

nuff' said :7
Pagina: 1