Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar advies voor een mediaserver thuis om films en series te kunnen streamen.
werk op dit moment met een plex server en gewoon via de laptop/pc.
Heb al enige topics doorgelezen en zag het idee voor een Apple tv 4k en heb gebruik van Infuse om te streamen maar ik heb echt geen idee er zijn zoveel opties. Mijn eigen idee was eigenlijk om voor een Synology NAS te gaan maar ook hier heb je werkelijk 1000 keuzes.
Ook het idee van een Kodi of Shield om te streamen is een optie maar ik heb toch wel voorkeur voor Plex, maar dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor andere goede ervaringen en adviezen.
Wat is je budget?
Mijn budget zou 600-700 max zijn.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar advies voor een mediaserver thuis om films en series te kunnen streamen.
werk op dit moment met een plex server en gewoon via de laptop/pc.
Heb al enige topics doorgelezen en zag het idee voor een Apple tv 4k en heb gebruik van Infuse om te streamen maar ik heb echt geen idee er zijn zoveel opties. Mijn eigen idee was eigenlijk om voor een Synology NAS te gaan maar ook hier heb je werkelijk 1000 keuzes.
Ook het idee van een Kodi of Shield om te streamen is een optie maar ik heb toch wel voorkeur voor Plex, maar dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor andere goede ervaringen en adviezen.
Wat is je budget?
Mijn budget zou 600-700 max zijn.