Het oneindige X 0
Op je NT 4 servertje staat een tooltje om een Dos network bootflop aan te maken... je kan het zelf ook in elkaar fabriceren maar dit gaat gemakkelijker...
Ben zo even kwijt welk tooltje het is.. staat iig in je Administator tools
Ben zo even kwijt welk tooltje het is.. staat iig in je Administator tools
Verwijderd
Resource Kit van NT 4 bevat een optie om client-installation disk te maken. Je moet dan wel de goede Dos-driver hebben voor je netwerkkaart.
Je kan ook in een willekeurige zoekmachine zoeken op Windows NT 4 unattended installation.
Je kan ook in een willekeurige zoekmachine zoeken op Windows NT 4 unattended installation.
Verwijderd
Er zit in NT server bij je admin tools een "NT client administrator".
Hiermee kun je zogenaamde NID diskkettes mee maken (network interface disk).
Als je netwerkkaart hier bij staat is het appeltje/eitje.
Zo niet, dan moet je de dosdrivers van je nic even opsnorren
en deze naar je net directory kopieren en je protocol.ini en
system.ini aanpassen.
suc6
Hiermee kun je zogenaamde NID diskkettes mee maken (network interface disk).
Als je netwerkkaart hier bij staat is het appeltje/eitje.
Zo niet, dan moet je de dosdrivers van je nic even opsnorren
en deze naar je net directory kopieren en je protocol.ini en
system.ini aanpassen.
suc6
Ik heb de ms client van nt4.0 (die standaard op de cd staat) al geprobeerdt als ik de grafische interface wil openen loopt de computer compleet vast!!!

Greetz Almar
Greetz Almar
Het oneindige X 0
dat verbaast me niets eigelijk. Die optie waar idereen het over heeft, is wel leuk, maar werkt maar matig.Op woensdag 05 september 2001 08:42 schreef Wokker het volgende:
Ik heb de ms client van nt4.0 (die standaard op de cd staat) al geprobeerdt als ik de grafische interface wil openen loopt de computer compleet vast!!!
Greetz Almar
Als ik je een tip mag geven, ga ff naar www.bootdisk.com en zoek daarbij de juiste disk voor je nic & os. Er zitten zelfs autoselects bij onder dos.
Werkt prima
succes
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Pagina: 1