Op 29 juni 2021 een wasmachine besteld bij webwinkel
Samsung WW10T654ALE - AddWash - 6000 serie - Wasmachine
Kosten: € 599,00
Heeft altijd prima gewerkt. Uiteraard gewoon regelmatig schoongemaakt, normaal gebruikt.
Op 23 januari 2023 een reparatieverzoek gestart omdat het display deels was uitgevallen, is onder garantie opgelost.
Sinds begin deze maand, september 2023, lekt de wasmachine water en bij het centrifugeren maakt hij een vreemd geluid. Net alsof er iets is met een lager oid. Hij werkt nog wel verder.
Het handmatig ronddraaien van de trommel gaat verassend licht, er is weinig weerstand lijkt het.
Uiteraard alles basisdingen als schoonmaken, rubber rand, enzovoorts, opgevolgd.
Een video:
14 september 2023 reparatie aangemaakt via webwinkel .
16 september 2023 bericht terug van LetMeRepair dat e.a is ontvangen.
22 september 2023 een aanvraag vanuit LetMeRepair om een video te sturen, dat is dezelfde video als hierboven.
29 september 2023, dat is vandaag, een kostenraming gekregen. Dit hebben ze dus geconcludeerd op basis van het verhaal en de video.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HZ7lQbuHPxTckRdSCw4fayDf.png?f=user_large)
Vragen die ik heb:
- In deze raming geven ze een Coulance van €323.58. Is dat redelijk voor een apparaat 2 maanden buiten de garantieperiode?
- Hun volledige raming, zonder Coulance, is €618.55, meer dan de nieuwprijs.
Wat kan ik het beste doen in deze situatie?
- Laten repareren met deze raming.
- Een beroep doen op non-conformiteit?
- Iets anders?
Ik ben echt een leek, wat adviseren jullie?
Samsung WW10T654ALE - AddWash - 6000 serie - Wasmachine
Kosten: € 599,00
Heeft altijd prima gewerkt. Uiteraard gewoon regelmatig schoongemaakt, normaal gebruikt.
Op 23 januari 2023 een reparatieverzoek gestart omdat het display deels was uitgevallen, is onder garantie opgelost.
Sinds begin deze maand, september 2023, lekt de wasmachine water en bij het centrifugeren maakt hij een vreemd geluid. Net alsof er iets is met een lager oid. Hij werkt nog wel verder.
Het handmatig ronddraaien van de trommel gaat verassend licht, er is weinig weerstand lijkt het.
Uiteraard alles basisdingen als schoonmaken, rubber rand, enzovoorts, opgevolgd.
Een video:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubewasmachine
14 september 2023 reparatie aangemaakt via webwinkel .
16 september 2023 bericht terug van LetMeRepair dat e.a is ontvangen.
22 september 2023 een aanvraag vanuit LetMeRepair om een video te sturen, dat is dezelfde video als hierboven.
29 september 2023, dat is vandaag, een kostenraming gekregen. Dit hebben ze dus geconcludeerd op basis van het verhaal en de video.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HZ7lQbuHPxTckRdSCw4fayDf.png?f=user_large)
Vragen die ik heb:
- In deze raming geven ze een Coulance van €323.58. Is dat redelijk voor een apparaat 2 maanden buiten de garantieperiode?
- Hun volledige raming, zonder Coulance, is €618.55, meer dan de nieuwprijs.
Wat kan ik het beste doen in deze situatie?
- Laten repareren met deze raming.
- Een beroep doen op non-conformiteit?
- Iets anders?
Ik ben echt een leek, wat adviseren jullie?
[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 29-09-2023 12:22 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?