Vraag

• Mr.DT
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09-2024
Is er iemand bekend mee met de volgende issue? Als iemand me belt, dan krijgt diegene luid geluid te horen vooraf het gesprek. Het geluid klinkt als het volgende, maar dan harder: YouTube: Phone Internal Ringing/Calling - Sound Effect

Ik heb een Android mobiele telefoon met de laatste update software. Diegene die mij belt gebruiken IPhone of Android mobiel. In mijn instellingen zie ik niets geks... :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Kun je jou sim kaart eens in een andere telefoon (van je ouders, partner of vrienden bijvoorbeeld) stoppen en dan testen?
De oorzaak kan ook in het mobiele netwerk zitten.

is het probleem weg bij het omzetten van de SIM kaart, dan graag meer details over merk, type en versie telefoon dat je gebruikt, en eigenlijk ook eens nadenken of je iemand kent met eenzelfde telefoon om je sim kaart daarin te stoppen en te testen, want dan weet je of het aan het model ligt, of alleen jou telefoon een probleem heeft en defect is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DT
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09-2024
Kun je jou sim kaart eens in een andere telefoon (van je ouders, partner of vrienden bijvoorbeeld) stoppen en dan testen?
De oorzaak kan ook in het mobiele netwerk zitten.

is het probleem weg bij het omzetten van de SIM kaart, dan graag meer details over merk, type en versie telefoon dat je gebruikt, en eigenlijk ook eens nadenken of je iemand kent met eenzelfde telefoon om je sim kaart daarin te stoppen en te testen, want dan weet je of het aan het model ligt, of alleen jou telefoon een probleem heeft en defect is..
Ik heb mijn simkaart naar een andere telefoon gedaan en als iemand die telefoon belt, dan is het geluid iig meer helder/ niet storend. Het ligt dus aan mijn OPPO Find X5 Pro.

Heeft iemand hier hetzelfde probleem?

[ Voor 61% gewijzigd door Mr.DT op 29-09-2023 23:12 ]