Hallo,
Recentelijk is de oplaadport van m’n trouwe Mac gesneuveld. Vrij oud model, 2014. Gelukkig kun je online een nieuwe port bestellen. Dacht ik dan.
Want op de foto’s zien jullie twee keer een oplaadport. De rechter, met grotere connector (en “49K” gegraveerd) is de oude. En dus passend op het moederbord.
De nieuwe port heeft qua connector een andere vorm. Kleiner. Zo te zien ook maar 5 contactpunten. Zoals jullie op ‘t moederbord zien, zitten ook hier 6 contactpunten.
Volgens de leverancier is ‘t allemaal 1 pot nat en past ‘t. Maar het lijkt er toch echt op dat het niet past. Oude connector sluit naadloos aan. Deze nieuwe niet. Ik wil niet gaan zitten doorduwen op het moederbord. Die is erg fragiel.
Is dit wel de juiste port?! Heb het idee dat ik gewoon een verkeerd model heb.
Mocht je een expert tussen zijn;
Serienummer van Macbook is
C02NR12RG3QN
Macbook Pro 15 inch uit mid 2014.
Hoop dat iemand dit weet! Dank!
:strip_exif()/f/image/Iw7Gdx6BrSUCdxtayyf7dl1l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qhu4zGgP1semgUhDAYtpfygR.jpg?f=fotoalbum_large)
Recentelijk is de oplaadport van m’n trouwe Mac gesneuveld. Vrij oud model, 2014. Gelukkig kun je online een nieuwe port bestellen. Dacht ik dan.
Want op de foto’s zien jullie twee keer een oplaadport. De rechter, met grotere connector (en “49K” gegraveerd) is de oude. En dus passend op het moederbord.
De nieuwe port heeft qua connector een andere vorm. Kleiner. Zo te zien ook maar 5 contactpunten. Zoals jullie op ‘t moederbord zien, zitten ook hier 6 contactpunten.
Volgens de leverancier is ‘t allemaal 1 pot nat en past ‘t. Maar het lijkt er toch echt op dat het niet past. Oude connector sluit naadloos aan. Deze nieuwe niet. Ik wil niet gaan zitten doorduwen op het moederbord. Die is erg fragiel.
Is dit wel de juiste port?! Heb het idee dat ik gewoon een verkeerd model heb.
Mocht je een expert tussen zijn;
Serienummer van Macbook is
C02NR12RG3QN
Macbook Pro 15 inch uit mid 2014.
Hoop dat iemand dit weet! Dank!
:strip_exif()/f/image/Iw7Gdx6BrSUCdxtayyf7dl1l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qhu4zGgP1semgUhDAYtpfygR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xo8K04aHKB4HSNVCqpSR3YAk.jpg?f=fotoalbum_large)