Wacht even, je, @nst6ldr , wil zeggen dat /e/OS dus wél gewoon een variant op Android is?
Ik overweeg een Fairphone 5 met /e/OS voor mijn moeder. Ik ben me er dus een beetje in aan het verdiepen, maar weet er nog weinig vanaf. Ik zocht hier op Tweakers en vond jouw onderwerp.
Ik overweeg een Fairphone 5 met /e/OS voor mijn moeder. Ik ben me er dus een beetje in aan het verdiepen, maar weet er nog weinig vanaf. Ik zocht hier op Tweakers en vond jouw onderwerp.
Keuzes maken de Mens
e/OS/ is inderdaad wederom een Android distro. Momenteel heb je maar één keuze als je geen Apple of Google wil: Sailfish. Maar dat is voor zover ik weet nog steeds niet echt volwassen te noemen.whahas schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:45:
Wacht even, je, @nst6ldr , wil zeggen dat /e/OS dus wél gewoon een variant op Android is?
Dit topic is bedoeld om contact te hebben met de redactie. Vragen met betrekking tot de Fairphone 5 kunnen beter gesteld worden in: [Fairphone 5] Ervaringen & Discussie.
Dit topic is gesloten.
![]()