Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440P
Games waarbij je dan aan moet denken:
Counterstrike 2
Fortnite
Warzone
Starfield
Harry Potter
Diablo 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn MAX is eigenlijk €2000,- en dit is inclusief €125,- assemblage kosten van Azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord blijven uiteraard ook nog even.
[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte eigenlijk met dit budget een 7900XT te kunnen bemachtigen, maar alles wat ik aanklik bij Azerty worden de kosten toch netiets te hoog.. dut zal ik het op een 7800XT houden.
Echter hou ik hopelijk met een 7800XT wel wat geld over onder aan de streep.
Tevens wil m'n vriendin graag wat eigen opslag hebben voor alle kinderfilmpjes/foto's (zit nu op ongeveer 500GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in de woonkamer, onder een tafel. Dus knopjes aan de bovenkant van de kast zou wel makkelijk zijn. En het liefst uiteraard niet te veel lawaai.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Heb mijn lijst voornamelijk gebaseerd op alle adviezen die hier al gegeven worden.
Echter zijn er ook vaak adviezen van artikelen die niet of veel duurder te verkrijgen zijn bij Azerty.
Vandaag ook dat ik nog erg twijfel over de Behuizing en de processorkoeler.
Uiteraard hou ik me aanbevolen voor andere adviezen en wie weet krijgen jullie er nog wel een 7900XT in
Deze PC is € 1.720,30 bij Azerty EX Assemblage.
Gamen op 1440P
Games waarbij je dan aan moet denken:
Counterstrike 2
Fortnite
Warzone
Starfield
Harry Potter
Diablo 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn MAX is eigenlijk €2000,- en dit is inclusief €125,- assemblage kosten van Azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850P-B Zwart | € 330,32 | € 330,32 |
Totaal | € 330,32 |
Muis en toetsenbord blijven uiteraard ook nog even.
[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte eigenlijk met dit budget een 7900XT te kunnen bemachtigen, maar alles wat ik aanklik bij Azerty worden de kosten toch netiets te hoog.. dut zal ik het op een 7800XT houden.
Echter hou ik hopelijk met een 7800XT wel wat geld over onder aan de streep.
Tevens wil m'n vriendin graag wat eigen opslag hebben voor alle kinderfilmpjes/foto's (zit nu op ongeveer 500GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in de woonkamer, onder een tafel. Dus knopjes aan de bovenkant van de kast zou wel makkelijk zijn. En het liefst uiteraard niet te veel lawaai.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Heb mijn lijst voornamelijk gebaseerd op alle adviezen die hier al gegeven worden.
Echter zijn er ook vaak adviezen van artikelen die niet of veel duurder te verkrijgen zijn bij Azerty.
Vandaag ook dat ik nog erg twijfel over de Behuizing en de processorkoeler.
Uiteraard hou ik me aanbevolen voor andere adviezen en wie weet krijgen jullie er nog wel een 7900XT in
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 609,- | € 609,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,23 | € 37,23 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 109,01 | € 109,01 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 ATX 3.0 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 90,90 | € 90,90 |
Totaal | € 1.686,84 |
Deze PC is € 1.720,30 bij Azerty EX Assemblage.