Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe SSD voor mijn laptop ASUS X512FL met meer opslag. Ik heb nu een 256gb en zou graag naar 1 of 2 TB gaan.
Wat is je budget?
Maakt niet uit. Ergens tussen de 60 en de 150.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASUS Vivobook S15 X512FL.Volgens de website (zie afbeelding) moet er een Nvme M2 SSD in kunnen. Er zit nu een Kingston 256gb M2 SATA in. Als ik toch een nieuwe SSD ga aanschaffen, proefereer ik de modernere NVME variant. Echter geeft de website alleen opties 256gb en 512gb. Is het inderdaad zo dat dit moederbord deze beperking heeft? Ik zou graag in 1 keer de juiste SSD kopen...
Alvast dank voor jullie antwoorden.
Ik zoek een?
Nieuwe SSD voor mijn laptop ASUS X512FL met meer opslag. Ik heb nu een 256gb en zou graag naar 1 of 2 TB gaan.
Wat is je budget?
Maakt niet uit. Ergens tussen de 60 en de 150.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASUS Vivobook S15 X512FL.Volgens de website (zie afbeelding) moet er een Nvme M2 SSD in kunnen. Er zit nu een Kingston 256gb M2 SATA in. Als ik toch een nieuwe SSD ga aanschaffen, proefereer ik de modernere NVME variant. Echter geeft de website alleen opties 256gb en 512gb. Is het inderdaad zo dat dit moederbord deze beperking heeft? Ik zou graag in 1 keer de juiste SSD kopen...
Alvast dank voor jullie antwoorden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MkkESj9jiXPxBPFDhdhx8AP2.jpg?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Jellex87 op 28-09-2023 16:18 ]