thunderstruck
Verwijderd
benodigdheden:
spijker
potlood
touwtje
zet het touwtje in het midden van het gat dat je wilt, pas de maat met het touwtje en trek een cirkel per het potlood: et voila!
spijker
potlood
touwtje
zet het touwtje in het midden van het gat dat je wilt, pas de maat met het touwtje en trek een cirkel per het potlood: et voila!
hij bedoelt volgens mij geen rondje, eerder een figuur
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
errr ja een rondje lukt me nog wel
thunderstruck
ein in eindhoven hebbe wij daar "DE PASSER" voor uitgevonden..Op woensdag 05 september 2001 04:10 schreef MREn het volgende:
benodigdheden:
spijker
potlood
touwtje
handig ding joh
RofL!!!!Op woensdag 05 september 2001 16:32 schreef cryptapix het volgende:
[..]
ein in eindhoven hebbe wij daar "DE PASSER" voor uitgevonden..
handig ding joh
totdat je rondje groter dan 3 cm word... dan word een passer wat lastigOp woensdag 05 september 2001 16:32 schreef cryptapix het volgende:
[..]
ein in eindhoven hebbe wij daar "DE PASSER" voor uitgevonden..
handig ding joh
blup
sja. dan pak je een grote passer.. 
kheb er hier nog 1 van rotring.. doe maakt op zijn gemak cirkels met 30cm doorsnee, maar kan groter als het moet.
kheb er hier nog 1 van rotring.. doe maakt op zijn gemak cirkels met 30cm doorsnee, maar kan groter als het moet.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ik geloof niet dat het echt op schiet op deze manier...
misschien moet je ff een koel logo ofsow zoeken en dat in zwart wit om zetten.. uitknippen en op je kast plakken.. of overtekenen.. en dan aan de gang gaan met je dremel...
verder kan ik je niet helpen:'(
misschien moet je ff een koel logo ofsow zoeken en dat in zwart wit om zetten.. uitknippen en op je kast plakken.. of overtekenen.. en dan aan de gang gaan met je dremel...
verder kan ik je niet helpen:'(
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
Pagina: 1