Overstappen van Android naar iPhone

Pagina: 1
Acties:
  • 692 views

• FlyingPineapple
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-10 14:34
Ik ben altijd Android gebruiker geweest en wil een iPhone 15 Pro Max gaan aanschaffen.

Zijn er hier andere overstappers die hun ervaring willen delen? Bijvoorbeeld hoe je je gegevens hebt overgezet en of je iets mist of juist ontdekt hebt tegenover Android?

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
Afgelopen week mijn nichtje overgezet, dat werkte eerlijk gezegd heel netjes.
Er is een app van Apple die je installeert op je Android toestel, van daaruit kun je dan aangeven wat er overgezet moet worden.
Het enige dat misging was Whatsapp, hij gaf aan dat hij netjes alles had overgezet, maar Whatsapp was niet eens geïnstalleerd.
Naderhand nog een sync gedaan via Whatsapp zelf, dus niet Whatsapp verwijderen op de oude telefoon voordat je de nieuwe klaar hebt.
Foto's, bestanden en apps (die ook op IOS bestaan) heeft ie allemaal netjes overgezet.
Was een uur bezig om het te synchroniseren.

• FlyingPineapple
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 02-10 14:34
DeMolT. schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:32:
Afgelopen week mijn nichtje overgezet, dat werkte eerlijk gezegd heel netjes.
Er is een app van Apple die je installeert op je Android toestel, van daaruit kun je dan aangeven wat er overgezet moet worden.
Het enige dat misging was Whatsapp, hij gaf aan dat hij netjes alles had overgezet, maar Whatsapp was niet eens geïnstalleerd.
Naderhand nog een sync gedaan via Whatsapp zelf, dus niet Whatsapp verwijderen op de oude telefoon voordat je de nieuwe klaar hebt.
Foto's, bestanden en apps (die ook op IOS bestaan) heeft ie allemaal netjes overgezet.
Was een uur bezig om het te synchroniseren.
Oh dat valt dan reuze mee! Was eigenlijk bang dat ik zelf alle apps moest gaan installeren

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze vraag komt met enige regelmaat langs, en als je zoekt naar je topictitel kom je een uitgebreide lijst van ervaringen tegen. Nog een algemeen topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, en deze gaat dan ook op slot.

Mocht je specifieke vragen of problemen hebben, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.