NH, vrijstaand, 182 m2, 600 m3 incl verw garage, 1 Quatt met T6, alles OT, optimalisatie in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.
Ik heb dezelfde vraag. Het is zijn inderdaad de muziekbestanden die 2 keer opgeslagen worden.
Waarom, en hoe krijg ik het weg?
Omdat ik toch mijn muziek wilde vernieuwen, heb ik alles eraf gehaald en nieuwe muziek erop gezet. Daaruit bleek dat het gesynchroniseerd materiaal inderdaad alleen mijn muziek was, maar het wordt niet dubbel op de iPhone gezet. Het lijkt er wel op omdat het in het kleurenbalkje staat, maar zonder muziek had ik 24 Gb vrije ruimte en met 12 Gb nieuwe muziek erop, is dat 12 Gb geworden. In dat kleurenbalkje staat 2 keer 12 Gb, maar dat klopt dus niet. Niks aan de hand dus, maar slordig van Apple om het zo te presenteren.Joris Druyts schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:16:
Ik heb dezelfde vraag. Het is zijn inderdaad de muziekbestanden die 2 keer opgeslagen worden.
NH, vrijstaand, 182 m2, 600 m3 incl verw garage, 1 Quatt met T6, alles OT, optimalisatie in Quatt app aan met echte tarieven, HRE 36/30, 4950 wp panelen, vvw beneden met HR++, radiatoren boven, de koffie nog steeds op z’n Italiaans.