• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Nu online

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Wij moeten een walk-in closet (kamer met kasten) gaan inrichten.
Nu is onze keuze gevallen op Ikea en wel de Pax-lijn.
Het worden aardig wat kasten en inrichtings-elementen.
Dus een korting zou lekker zijn.
Googlend kwam ik er niet achter of Ikea aanbiedingsperioden of losse aanbiedingen heeft voor succesnummers als Pax.
Weet iemand hier iets van?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1121778059433140224/4zU_2KiM_400x400.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ikea heeft zelden kortingen op PAX kasten. Tot 25 september was er 10% korting op de inrichting van PAX kasten, dus daar ben je helaas net te laat voor.

Mogelijk dat black friday uitkomst zal bieden? Dat duurt alleen helaas nog 2 maanden.

• Rzaan
  • Nu online

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
stin00 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:16:
Mogelijk dat black friday uitkomst zal bieden? Dat duurt alleen helaas nog 2 maanden.
2 Maanden is nog de moeite waard. Als we daardoor enkele honderden €'s kunnen besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49
Ik zal geen pax kast meer kopen. Kwaliteit is zwaar achteruit gegaan. Wij moesten 5x heen en terug en veel discussie over kwaliteit van de kast. Schuifdeuren zaten vol met krassen, terwijl ikea aangaf dat ze het normaal vonden. Binnenkast is niet meer massief hout meer (lijkt net het spul van binnendeuren) en de prijzen zijn de pan uit gestegen. Ik had de kast destijds met korting gekocht (was toen een actie met cadeaukaarten sparen. Toen verhuizing en verkocht. Vervolgens een nieuwe gekocht. Kast buigt alle kanten op. Achterplaat moest ik twee extra zakken spijkers inslaan. Een rare afdruk (werd afgedaan als fabriekstempel). Als ik mijn beslissing kon terugdraaien had ik voor een kast elders gekozen (nolte bijvoorbeeld).

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:53
Op de basispax kast zelf is zo goed als nooit korting. Vriendin van mij vroeg het twee jaar geleden ook aan me en sindsdien is er geen korting op geweest. Ook niet met Black Friday. Wel op de inrichting maar die heb je net gemist. Dat had je nog wel ongeveer 100 tot 150 kunnen schelen afhankelijk van wat je erin stopt en de grootte van je kast. Maargoed, net gemist dus.

Cashbackxl kun je nog wat korting scoren op Ikea (zelf ook gedaan) of je moet zo’n cadeaubon actie in de gaten houden (is eens geweest bij Kruidvat geloof ik?)

Wij hebben net nieuwe kasten staan. Kwaliteit kan misschien achteruit gegaan zijn ja. Mijn vader (vakman die alles van hout weet en er alles mee kan) vond het eea wel komisch, vooral de achterplaten. En je moet uitkijken met in elkaar zetten want het gaat best snel stuk (vooral die lades) en een kast kwam kapot aan :)

Maar alsnog, voor deze prijs… alles wordt/is tegenwoordig duurder, dus je kunt wel elders heengaan maar daar betaal je dan ook voor. Wij zijn er qua prijs/kwaliteit blij mee. We hadden het ook zelf kunnen bouwen maar het was ons de moeite in verhouding met de kant en klaar optie tegen redelijke prijs van Ikea niet waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Poumelie op 27-09-2023 17:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Als je 2de hands aan durft.. Op marktplaats staan ze vaak erg goedkoop of gratis omdat ze vaak moeilijk te verhuizen zijn door de grootte van de zijpanelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Rzaan 2 jaar geleden zelf geconfigureerd en daarna nog virtueel een afspraak gepland om alles na te lopen.
Tot op vandaag nog zeer tevreden mee. Destijds ook gekozen voor installatie door hun en dat zou ik ook zeker aanbevelen. Die mannen doen niet anders en zijn daardoor lekker efficiënt en snel klaar!

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzaan
  • Nu online

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Monkeydancer schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:34:
Ik zal geen pax kast meer kopen. Kwaliteit is zwaar achteruit gegaan.
Volgens mij is er met de kwaliteit niet veel mis.
Voor de prijs dan.
Zijn altijd kasten van spaanplaat geweest. Daarom zijn ze ook zo loeizwaar.
Voordeel van de Pax-lijn is dat je het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden. Soort Mecano waar je voor alles wel iets hebt. Hangertje voor riemen of stropdassen, laadje voor dit, laadje voor dat, rek voor schoenen. Je kan het zo gek niet bedenken of je hebt het wel.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid staat is het vragen naar aanbiedingen en kortingsperiodes niet de bedoeling op Tweakers. Dit omdat wij dit (meestal) ook niet weten wanneer dit is en ook geen glazen bol hebben om dit te achterhalen.

Om deze reden doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.