Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ga alleen gamen met deze desktop
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500voor de desktop, randapparatuur reken ik niet mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 corsair fans van 120mm die ik graag wil hergebruiken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen harde eisen maar ik vind de software en support van corsair fijn, ik heb gekozen voor AMD producten omdat ik niet heel veel geef om ray tracing en ze voor mij de beste prijs / kwaliteit hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen op dit moment zijn of jullie nog aanraders hebben en is de RAM een goede keuze met deze latency en MHZ?
ik weet heel weinig van PSU's af, heeft deze voldoende wattage en is hij aan te raden of weten jullie een betere?
is het het waard om de 7600 te upgraden naar een 7600X? ik las dat het maar een betere performance gaf van 3%
Is de koeling voldoende of zouden jullie overstappen naar een AIO?
Hebben jullie nog verder aanraders om te veranderen of zien jullie opties om geld te kunnen besparen? let me know!
ik ga alleen gamen met deze desktop
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500voor de desktop, randapparatuur reken ik niet mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 corsair fans van 120mm die ik graag wil hergebruiken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen harde eisen maar ik vind de software en support van corsair fijn, ik heb gekozen voor AMD producten omdat ik niet heel veel geef om ray tracing en ze voor mij de beste prijs / kwaliteit hebben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen op dit moment zijn of jullie nog aanraders hebben en is de RAM een goede keuze met deze latency en MHZ?
ik weet heel weinig van PSU's af, heeft deze voldoende wattage en is hij aan te raden of weten jullie een betere?
is het het waard om de 7600 te upgraden naar een 7600X? ik las dat het maar een betere performance gaf van 3%
Is de koeling voldoende of zouden jullie overstappen naar een AIO?
Hebben jullie nog verder aanraders om te veranderen of zien jullie opties om geld te kunnen besparen? let me know!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 227,59 | € 227,59 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650M MORTAR WIFI | € 198,67 | € 198,67 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 319 Radeon RX 7800 XT BLACK Edition | € 595,- | € 595,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK500 Zwart | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000Z36K | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master Elite NEX White 230V 700 watt Mesh Cable | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 129,99 | € 129,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.477,10 | ||
:strip_exif()/f/image/09tr6r4i6CDlBE0smQxOtfqg.jpg?f=fotoalbum_large)